Ahdistaa kun uudessa suhteessa on PAKKO harrastaa seksiä
Tulee pakkopullaa vaikka olisi hyväkin sängyssä.
Kommentit (78)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sanotaan miehelle nätisti että nyt en halua? Jos sanoo ettei halua, niin loukkaanutaan että etkö halua minua. Jos keksii tekosyitä, joutuu keksimään koko ajan uusia, eli valehtelemaan jatkuvasti. Itelläni on neljä vuotta kestänyt suhde, ja nyt on sellainen aika menossa että en kiihotu, en ajattele seksiä enkä halua. Silti mies tulee kiehnäämään viereen joka päivä, ja sille joutuu joko antamaan, tai sitten loukkaamaan, tai valehtelemaan. Aika hyvät vaihtoehdot, jee
Toi jatkuva/päivittäinen vonkaaminen on todella rasittavaa ja mulle ainakin toimii päinvastoin mitä ilmeinen tarkoitus eli enää ei tee mieli ollenkaan eikä koskaan. Siis kyseisen vonkaajan kanssa. Muutenkin v'tuttaa, ettei edes leffaa voi katsoa ilman että toinen on kimpussa ja suurinpiirtein ehdottamassa, että "ota p*skeen" tässä samalla. Miksi ei vaan voi olla toisen lähellä ilman että miehen kädet ui samoin tein paidan sisään avaamaan rintsikoita? Mihin miehillä on sellainen kiire?
Jos seksiä on päivittäin niin ei tarvi vonkailla. Helppo ratkaisu mammoille siitä.
Seksiä ei voi olla päivittäin, ainakaan siis yhdessä, koska päivittäin ei tietenkään edes nähdä. Sitten kun nähdään niin miltei samoin tein mies on kimpussa ja käpälöimässä vaatteiden alta ja ehdottamassa "edes pikaisia" nyt heti. Miksi ei voida olla vaan yhdessä ja toisen lähellä, tehdä jotain (vaikka ruokaa/katsoa leffaa), vaihtaa kuulumisia/ajatuksia ja tietenkin edelleen tutustua toiseen vaikka seksikin on jo suhteeseen tullut mukaan? Miksi se on vaan seksiseksiseksi? Ja tosiaan ihan aikuisillakin miehillä.
Totta. Miesten pitäisi opetella tunnelman virittämistä. Eikä tämä tarkoita mitään yltiöromanttisia illallisia kynttilänvalossa, vaan ihan normaalia naisen lämmittelyä: kohteliaisuuksia ulkonäöstä, kiinnostusta naisen elämää ja kuulumisia kohtaan, kevyttä halailua ja koskettelua... Suora kouriminen ei tunnu kovin kivalta edes parisuhteessa.
Tyytyväinen. kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä luulin nuorempana, että feikkaus kuuluu asiaan. Lopetin sen kyllä äkkiä, kun tajusin, että pilaan itse itseltäni seksistä pitämisen. Ja sitten oli se kun mies luulee, että pitää kestää mahollisimman pitkään. Luulee että tulen jos jyystää mahollisimman kauan. No en tule yhdynnässä koskaan, en tiedä olenko epänormaali siinä asiassa. Siinä sitä sitten ootellaan, joskos se pian ois valmis. Mun pitäis puhua asiasta, mut en oo vielä kehdannu.
Et saa koskaan?
Olet jokamiehen unelma. Milla oli kanssa kerran tällainen tapaus. Ei ollut mitään stressiä siitä, että naisenkin pitäisi saada kunnei se saanut vaikka mitä teki.En yhdynnässä, mutta muilla tavoilla kyllä.
Mullakin on vaimo joka ei saa yhdynnässä niin mä näppäränä puolisona hoitelen vaimon kielelläni ennen virallista panemista. Vaimo saa sellasen kymmenen kertaa ensin ja minä sen jälkeen. Vaimo on kuvioon hyvin tyytyväinen. Tarjoaa jopa auliisti itseään nuoltavaksi. Tää toimii sanon mä :)
No noin oli joskus meilläki, mutta sitten se jäi pois jostain syystä.
Vierailija kirjoitti:
Tyytyväinen. kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä luulin nuorempana, että feikkaus kuuluu asiaan. Lopetin sen kyllä äkkiä, kun tajusin, että pilaan itse itseltäni seksistä pitämisen. Ja sitten oli se kun mies luulee, että pitää kestää mahollisimman pitkään. Luulee että tulen jos jyystää mahollisimman kauan. No en tule yhdynnässä koskaan, en tiedä olenko epänormaali siinä asiassa. Siinä sitä sitten ootellaan, joskos se pian ois valmis. Mun pitäis puhua asiasta, mut en oo vielä kehdannu.
Et saa koskaan?
Olet jokamiehen unelma. Milla oli kanssa kerran tällainen tapaus. Ei ollut mitään stressiä siitä, että naisenkin pitäisi saada kunnei se saanut vaikka mitä teki.En yhdynnässä, mutta muilla tavoilla kyllä.
Mullakin on vaimo joka ei saa yhdynnässä niin mä näppäränä puolisona hoitelen vaimon kielelläni ennen virallista panemista. Vaimo saa sellasen kymmenen kertaa ensin ja minä sen jälkeen. Vaimo on kuvioon hyvin tyytyväinen. Tarjoaa jopa auliisti itseään nuoltavaksi. Tää toimii sanon mä :)
Pyydä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et saa koskaan?
Olet jokamiehen unelma. Milla oli kanssa kerran tällainen tapaus. Ei ollut mitään stressiä siitä, että naisenkin pitäisi saada kunnei se saanut vaikka mitä teki.
Avaisitko vähän, mitä pitää sisällään tämä "vaikka mitä teki", niin voidaan miettiä missä vika... Jokaiselle miehelle pitäisi kyllä antaa lahjaksi opas naisen seksuaalisuuteen, ehkä vähän avaisi asiaa. Pelkkä jyystäminen harvoin johtaa mihinkään, vaikka kivalta toki aikansa tuntuukin. Kyllä siinä pitää miehen tehdä vähän enemmän töitä, jos haluaa naiselleen nautintoa tuottaa ;).
P.S. Samanlainen opas lahjaksi tietysti myös naisille miehistä... Pitäisi ehkä olla enemmän tietotaitoa seksin saloista, jotta ihmiset nauttisivat toisistaan enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyytyväinen. kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et saa koskaan?
Pyydä.
En, jos se selvästi kokee sen epämiellyttävänä, en pyydä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sanotaan miehelle nätisti että nyt en halua? Jos sanoo ettei halua, niin loukkaanutaan että etkö halua minua. Jos keksii tekosyitä, joutuu keksimään koko ajan uusia, eli valehtelemaan jatkuvasti. Itelläni on neljä vuotta kestänyt suhde, ja nyt on sellainen aika menossa että en kiihotu, en ajattele seksiä enkä halua. Silti mies tulee kiehnäämään viereen joka päivä, ja sille joutuu joko antamaan, tai sitten loukkaamaan, tai valehtelemaan. Aika hyvät vaihtoehdot, jee
Toi jatkuva/päivittäinen vonkaaminen on todella rasittavaa ja mulle ainakin toimii päinvastoin mitä ilmeinen tarkoitus eli enää ei tee mieli ollenkaan eikä koskaan. Siis kyseisen vonkaajan kanssa. Muutenkin v'tuttaa, ettei edes leffaa voi katsoa ilman että toinen on kimpussa ja suurinpiirtein ehdottamassa, että "ota p*skeen" tässä samalla. Miksi ei vaan voi olla toisen lähellä ilman että miehen kädet ui samoin tein paidan sisään avaamaan rintsikoita? Mihin miehillä on sellainen kiire?
Jos seksiä on päivittäin niin ei tarvi vonkailla. Helppo ratkaisu mammoille siitä.
Ja p*skat. Lainaamasi teksti oli kuin mun elämästäni ja meillä on seksiä päivittäin, mutta kun se ei auta. Mies haluaa aamulla, aamupäivällä, keskipäivällä, iltapäivällä, illalla ja yöllä kolmesti. Olen ihan loppu siihen jatkuvaan käpelöimiseen, vonkaamiseen, "anna nyt pilkua" kesken elokuvan, nylkyttämiseen mua vasten kun esim. tiskaan. Ikinä ei voi vaan olla lähekkäin, AINA pitää saada seksiä. Minäkin olin seksuaalinen olento ennen tätä miestä. Nykyään vaan v*tuttaa.
Oho, tekstini tuli jostain syystä kahdesti. Kun kirjoitin sitä, mies huuteli olkkarista "XXX, tuu tänne", kun menin kysymään että no mitä, oli vastaus "nyt sitä pillua tai ime mun munaa". Olemne naineet tänään jo kahdesti. Ei naurata, vituttaa. Lähdin pois. "Sä et ikinä anna" joopa joo.
"Nyt sitä pillua tai ime mun munaa" todella classy mies sulla...
Kuulostaa tosiaan siltä että mies vain käyttää sinua seksiin, ei tuo ole mikään parisuhde. Jätä se ja käske mennä hoitoon.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvi valehdella tai loukata kumppania. Kannattaa olla alusta asti rehellinen ja kyllä kunnollinen puoliso ymmärtää. Ei aina tarvitse haluta. Välillä vain on sellainen fiilis, että ei tee mieli ja se on ihan ok. Seksikin on sitten parempaa, kun se ei ole "pakkopullaa". Itse en herkkänä ihmisenä pysty harrastamaan seksiä, jos ei ole sellainen olo.
Mistä Alusta asti? Jos ekat 4v on mennyt enempi vähempi lakanoiden välissä, ja suhteen aluksi on jo keskusteltu siitä että haluan paljon seksiä, ja että suhteet on menneet mönkään kun mies on n. 4kk jälkeen harventanut tuntuvasti haluamistahtiaan, vaikka itseä on hyvinkin paljon seksi kiinnostellut edelleen. Sitten mystisesti tuon n. 4 v jälkeen asteittain se oma halu katoaa jonnekin, ja siitä tietysti on puhuttu, mutta joko loukkaa, tai sitten joutuu valehdella, eli keksiä tekosyitä ettei mies ota itseensä kun vaimoa ei vain enää haluta. Aina ei tarvitsekaan haluta, mutta jos halu asteittain vaimenee kokonaan, niin se alkaa lemaan niin päin että jos edes joskus ahaluaisi. Ymmärtääkö se Kunnollinen puoliso sen jos ei enää ikinä seksiä saisi? Minä en ole ymmärtänyt ainakaan edellisissä suhteissani, vaan miehen libido on ollut tärkeä asia, koska rakatan seksiä. Vai pitääkö sanoa että rakasTIN?
Jos on jotain vinkkejä suuntaan tai toiseen, niin otetaan ilolla vastaan!
Ja ero nyt ei ole itsellä tässä päälimmäisenä mielessä, eikä ole miehelläkään. Sitä paitso jos nyt eroaisin sillä mentaliteetillä että tarvitsen puolison joka ei halua seksiä niin paljon, vaan riittää kerta kuussa, niin onhan se varma, että seuraavan parin vuoden aikana alan taas itse haluamaan joka päivä, ja taas pitäisi laittaa mies vaihtoon?? Rakkautta kuitenkin on tosi paljon, eikä haluni kohdistu muihin miehiin(niin kuin entisissä suhteissa on käynyt, kun mies on alkanut himmailemaan halujaan) joten pelkoa ei ole siitä että en vain halua juuri omaa miestä, mutta muut kelpaisivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvi valehdella tai loukata kumppania. Kannattaa olla alusta asti rehellinen ja kyllä kunnollinen puoliso ymmärtää. Ei aina tarvitse haluta. Välillä vain on sellainen fiilis, että ei tee mieli ja se on ihan ok. Seksikin on sitten parempaa, kun se ei ole "pakkopullaa". Itse en herkkänä ihmisenä pysty harrastamaan seksiä, jos ei ole sellainen olo.
Mistä Alusta asti? Jos ekat 4v on mennyt enempi vähempi lakanoiden välissä, ja suhteen aluksi on jo keskusteltu siitä että haluan paljon seksiä, ja että suhteet on menneet mönkään kun mies on n. 4kk jälkeen harventanut tuntuvasti haluamistahtiaan, vaikka itseä on hyvinkin paljon seksi kiinnostellut edelleen. Sitten mystisesti tuon n. 4 v jälkeen asteittain se oma halu katoaa jonnekin, ja siitä tietysti on puhuttu, mutta joko loukkaa, tai sitten joutuu valehdella, eli keksiä tekosyitä ettei mies ota itseensä kun vaimoa ei vain enää haluta. Aina ei tarvitsekaan haluta, mutta jos halu asteittain vaimenee kokonaan, niin se alkaa lemaan niin päin että jos edes joskus ahaluaisi. Ymmärtääkö se Kunnollinen puoliso sen jos ei enää ikinä seksiä saisi? Minä en ole ymmärtänyt ainakaan edellisissä suhteissani, vaan miehen libido on ollut tärkeä asia, koska rakatan seksiä. Vai pitääkö sanoa että rakasTIN?
Ja ero nyt ei ole itsellä tässä päälimmäisenä mielessä, eikä ole miehelläkään. Sitä paitso jos nyt eroaisin sillä mentaliteetillä että tarvitsen puolison joka ei halua seksiä niin paljon, vaan riittää kerta kuussa, niin onhan se varma, että seuraavan parin vuoden aikana alan taas itse haluamaan joka päivä, ja taas pitäisi laittaa mies vaihtoon?? Rakkautta kuitenkin on tosi paljon, eikä haluni kohdistu muihin miehiin(niin kuin entisissä suhteissa on käynyt, kun mies on alkanut himmailemaan halujaan) joten pelkoa ei ole siitä että en vain halua juuri omaa miestä, mutta muut kelpaisivat.
minkä ikäinen olet? Hormonit alkaa väheneen niin miehillä kuin naisilla jo jossain neljänkympin tietämillä. Ne vaihdevuodet ei tule yhdessä yössä, vaan kolmenkympin jälkeen alkaa hiipua hedelmällisyys ja neljänkympin aikoihin alkaa huomata että halut on vähentyneet. Viidenkympin tienoissa alkaa olla huonouninen, huonomuistinen ja ärtynyt.
Hormonikorvaushoito auttaa kummasti. Miehelle piikki kankkuun parin viikon välein, naiselle geeliä iholle kerran päivässä. Lääkärille vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
minkä ikäinen olet? Hormonit alkaa väheneen niin miehillä kuin naisilla jo jossain neljänkympin tietämillä. Ne vaihdevuodet ei tule yhdessä yössä, vaan kolmenkympin jälkeen alkaa hiipua hedelmällisyys ja neljänkympin aikoihin alkaa huomata että halut on vähentyneet. Viidenkympin tienoissa alkaa olla huonouninen, huonomuistinen ja ärtynyt.
Hormonikorvaushoito auttaa kummasti. Miehelle piikki kankkuun parin viikon välein, naiselle geeliä iholle kerran päivässä. Lääkärille vaan.
Olen käynyt lekurin pakeilla, ja tutkimusten jälkeen hän totesi ettei löydä mitään merkkejä vaihdevuosien alkamisesta. Kävin siellä siksi, koska pms-oireet pahenivat yllättäen. Tarjosi mielialalääkkeitä(hormoniehkäisyä en voi käyttää), ja niitä en halunnut syödä. Ikää on 36.
Jotenkin helpottavaa huomata etten ome ainoa ahdistunut. Itse nyt 6kk suhteessa, ja jotenkin ahdistaa kun mies haluaisi kouria(olen sanonut mitä mieltä olen sellaisesta "kourun-ohimennen rinnoista"- meiningistä ja loukkaantui tietysti)
Miehet ei kai koskaankasva, joka jutusta väännetään kaksimielisiä juttuja panohaluista toteaa että "sun täytyy nyt kestää kun on seksuaalinen mies". Niin kai...
Itseä myös etoo miehen lievä ylipaino, vatsassa löysää ja epähygienisuus. Kun hikoilee niin haisee ihan kauhealta. Tätä ei moni ns usko koska on komea mies. Niin, komeat tuoksuvat aina ruusulta juu. Myös miehen asunnon likaisuus ällöttää. Anattelen että seksuaaliseen haluun vaikuttaa myös se miltä jokin ihminen henkisesti TUNTUU.
Minua pelottaa, että jos sellaisen vähäisillä seksihaluilla varustetun miehen löydän, niin mitäs jos omat haluni moninkertaistuvat kuin taikaiskusta. Jos toinen onkin huomaavainen ja sitä aitoa läheisyyttä on tarjolla ilman jatkuvaa ehdottelua ja kourimista, niin ehkä sitten itse sytynkin ja on minun vuoroni olla suhteessa se ahdistavan yliseksuaalinen osapouoli.
Ai. Minä haluan kourimista ja seksiä koko ajan, monta kertaa päivässä, joka päivä. Hellyyttä myös, muttei se ole mikään seksin "edellytys". Kuulostaa vieraalta nuo jutut.
Jos ei seksi kiinnosta, etsikää mies, jota seksi ei kiinnosta. Kai treffi-ilmoitukseen voi laittaa, että etsii aseksuaalista miestä tai miestä, jolle seksi ei ole kovin tärkeää?
Kuvittelisin että muuten on oletusarvo, että seksi on tärkeä osa parisuhdetta.
Onko parisuhteessa yleensä pakko olla?
N50+
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on seksihalut vain lisääntyneet iän myötä. Nyt tuntuu, että seksi pyörii liikaakin mielessä. Miesystävän kanssa sekstaillaan tuntikausia ja muuten masturboin monta kertaa päivässä.
N48
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen kun etsii sellaisen kumppanin, jolla halut ovat yhtä pienet tai yhtä suuret kuin itsellä. Miksi tehdä tästä ongelma?
Olisiko antaa käytännön neuvoja miten ihmeessä löydetään mies joka haluaisi max kerran kuussa (ja vain peruskamaa) ja muuten haluaisi halailla ja esim. nukkua lähekkäin ilman kourimisia? Ei sellaisia ole missään. (Siispä olen suosiolla yksin.)
Tällaisia miehiä voi moni nainen tarvita myös muista syistä, esim. gynekologisia leikkauksia läpikäyneet.
Miehillä tietysti Viagra yms. hoitavat heikentyneen potenssin - muuten vanhemmissa miehissä olisi näitä paljonkin.
Joskus luin jostain treffi-ilmosta, jossa joku ihan normaalilta vaikuttava mies ilmoitti avoimesti, että seksi ei ole hänelle parisuhteen ykkösjuttu eli halusi kai vihjata tuohon suuntaan. Pitäisiköhän ihmisten ryhtyä puhumaan näistäkin asioista avoimemmin jo alussa.
Mun mielestä uuteen parisuhteeseen kuuluu kanivaihe, jolloin seksiä harrastetaan ehkä hieman liiankin paljon.
Kun vuosi sitten muutin mieheni luokse asumaan, harrastimme seksiä parhaimmillaan 57 kertaa viikossa eli noin 8 kertaa päivässä.
Nyt vuoden yhdessä asumisen jälkeen tahti on hieman tasaantunut, mutta seksiä on edelleen päivittäin. Joskus kerran päivässä, joskus kuusi kertaa.
Mieheni ei koskaan vonkaa. Hän antaa minun katsoa elokuvan loppuun ja pussaileekin hellästi välillä. Mutta aamuisin osaan aina odottaa, että miehellä seisoo kovana ja hän alkaa katsoa minua silmiin ”sillä tavalla”.
Voisin tarvittaessa kieltäytyä eikä mies siitä mieltään pahoittaisi. Itse vaan tykkään ja nautin niin paljon hyvästä seksistä, että annan miehelleni pimpsaa ihan niin paljon kun hän sitä haluaa. Kumpikin meistä on tyytyväisiä ja hyväntuulisia koko päivän, emmekä me koskaan nalkuta toisillemme mistään.
Kannustan etsimään kumppanin, jonka kanssa seksihalut ovat samalla tasolla.
Onnen tyttö kirjoitti:
Voisin tarvittaessa kieltäytyä eikä mies siitä mieltään pahoittaisi.
No voi hyvänen aika. Miksi edes pahottaisi kun voi käydä kädellä ja tietää että SILTI saa 5 kertaa samana päivänä ja seuraavana, ja sitä seuravaana jne.