Vierailija

Olen seurustellut miehen kanssa kaksi vuotta. Mies on sanonut, että haluaa olla loppuelämän kanssani ja kertonut siitä myös kavereileen. Itsellä on sama fiilis.

Onko junttia, jos nainen kosii? Mies täyttää 50-vuotta muutaman kk päästä ja ajattelin, että kosisin miestä silloin. Ihan kahdenkesken, ei kesken juhlien tai muuta. Järkkäisin jotain ihanaa synttärijuttua ja siinä samalla. Miltä kuulostaa?

• ylös 1
  • alas 1

Kommentit (8)

Vierailija

Olen kosinut kaksi kertaa ja olen siis toista kertaa naimisissa. Ekasta liitosta jäin leskeksi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olen kosinut kaksi kertaa ja olen siis toista kertaa naimisissa. Ekasta liitosta jäin leskeksi.

Olisi kiva kuulla miten kosit? Ja miten mies suhtautui:)
Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Taasko tätä. - Millä vuosituhannalle Ap elää, kun kyselee tällaisia? - Voi oletko saanut auringon piston? Ei se tietysti ole kivaa saada rukkasia e. kieltäytyvää vastausta, jos pyytää toista kanssaan naimisiin. Mutta jos mies on herramies, niin ymmärtää kyllä milloin olisi ostettava hamekangasta pakka...

Vierailija

Minä kosin miestäni. Aamulla heräsin ja kysyin mennäänkö naimisiin ja mies sanoi mennään vaan. Ei se nyt mikään romanttisin tapa ollut, mutta kun tiedän että se oli parempi kuin olisi järjestänyt jotain esitystä. 12v ollaan oltu naimisissa ja yhteensä yhdessä 16v.

Vierailija

En kosisi, kyllä se on miehen tehtävä. Se on ku yrittäis laittaa neliötä muottikolmioon, ei vaan toimi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Hyi! Ei todellakaan

Ironia on vaikea laji. Yritä edes hieman.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat