Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko normaalia olla näin väsynyt pienten lasten kanssa?

Vierailija
29.04.2006 |

Meillä 1 v 9kk ja 2 kk vauva. No, sehän ei ole mikään yllätys, ettei siivota usein, mutta vessa voi olla 2-3 viikkoa siivoamatta, samoin talo imuroimatta, lattioita en muista koska ois pesty, jaksan laittaa ruokaa 1-2 iltana viikossa (muuten esikoinen saa purkista ja vanhemmat syö leipää/pikaruokaa). Miehellä vaativa johtotason työ, auttaa kodin- ja lastenhoidossa tasavertaisesti, mutta silti olemme molemmat poikki. Seksiä harrastettu kerran.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvan kanssa tuntuu ettei ehdi jutella montaa kertaa päivässä, käymme aamupäivisin kerhossa, mutta muuten en jaksa esikoisen kanssa leikkiä :(((( ap

Vierailija
2/5 |
29.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ainakin on kaikkien neljän lapsen kanssa ollut ensimmäiset kolme kuukautta eräänlaista harjoittelu-aikaa ja sitten vasta olen sopeutunut uuteen elämäntilanteeseen niin paljon, että elämä on alkanut sujua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

paremmin ruokaakin laitella yms. normaalia.

Vierailija
4/5 |
29.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valvottaako vauva paljon?

Itselläni myös 2kk ja 1v8kk. Välillä tietysti päiviä millon odottaa vaan miestä kotiin, mutta kyllä normaalit kotityöt olen jaksanut. Imuroinnit, pyykinpesut, tiskien laitto, ruuan teko yms. on jokapäiväistä.

Yritä tosiaan saada jotain apua ja levätä kaikki mahdollinen aina.

Vierailija
5/5 |
29.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaisitko olla masentunut?