Vierailija

Ollaan katsottu tuollaista hienoa yksilöä.

https://www.nettiauto.com/9787755

• ylös 0
  • alas 3

Kommentit (19)

Katkera ja juoni

Itse en osta yhtään mitään myyjiltä, jotka foorumeilla mainostavat itseään mukamas tavallisena ihmisenä.

Siis niin läpinäkyvää. Haet vain klikkauksia myynti-ilmoituksellesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Älkää ostako. Tosi paljon vikoja etenkin vanhemmissa ja paljon ajetuissa. Samalla rahalla saatte varmasti Kian huomattavasti uudempana (yllättävän hyviä autoja!) tai samasta ikäluokasta Mazdan tai Volkswagenin. Toyota taitaa olla luotettavin nimenomaan vanhemmista autoista?

Vierailija

En ostaisi. Ostettiin joku aika sitten 5008 ja moottorihäiriövalo syttyi heti kun nimet oli paperissa. Koeajoissa toimi moitteetta. Onneksi vikoja alkoi tulla heti kaupanteon jälkeen, niin korjaamiset menee autoliikkeen piikkiin ja mahdollisesta seuraavasta kaupanpurkuun. Ihan ok ajaa kuitenkin ja viimeisimmän rempan jälkeen toiminut ihan hyvin. Arpomistahan nää käytetyt autot on, mutta en tosiaan ostaisi enää noilla kilometreillä ainakaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei kannata. Huono räpoänä kevyt ja muutenkin epäkäytännöllinen

Joo just tuo kevyys ja epäkäytännöllisyys myös. Ihan kuin lelu. Yhteen hairahduttiin ja saatiin jopa hinausfirman kantis-kortti. Eikä olla ainoita joilla tuollainen kokemus vanhemmista pösöistä, taitaa olla enemmän sääntö kuin poikkeus. Älkääkä antako panoramaikkunan hämätä :)

T.3

Vierailija

No en todellakaan ostaisi mitään autoa noilla kilometreillä.

Itselläni on Peugeot vm 2015, ostin n. 40 000 km palvelleen mallin viime syksynä ja hyvin on toiminut. Peugeot on hyvä perusauto!

Vierailija

Mulla ei ole kokemusta kuin vanhasta 309:stä ja sitä en pitänyt kuin puoli vuotta, oli ihan susi, varsinkin talvella. Mutta tuolta myyjältä en ostaisi edes uutta autoa, on todella epämääräinen myynti -ilmoitus. Varsinkin tuo että mainitaan 50 -vuotiaan naisen käytössä olleesta autosta. 

Vierailija

Ei kannata. Pösöissä paljon epämääräisiä sähkövikoja, lasikatto täysin turha ellette halua ihastella parkkipaikalla taivasta auton sisäpuolelta. (Minulla oli joskus kattoikkuna, mutta ei sieltä ajaessa voinut kattella ja matkustajatkin mieluummin katteli tuulilasista tai sivuikkunoista, täysin turha siis vaikka kyllähän sillä kehuskeli teininä :D)

Mielestäni aika pieni moottori, ellei kottero sitten ole tosi kevyt. Joko se ei meinaa päästä ylämäkiä ylös tai sitten keikkuu ja huojuu tuulessa. Hätäselle kuskille ei mikään oiva auto, ei tuolla ohiteta kuin korkeintaan traktorit ja nekin vain jos sattuu olemaan ohituskaista. Ehkä ne on kaikki tila-autot vähän sellaisia onnettomia.

Vierailija

BMW POWER kirjoitti:
Mä en aja kuin bemareilla, mutta kukin tyylillään.

Jaa. Minä taas en ole kuspää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
BMW POWER kirjoitti:
Mä en aja kuin bemareilla, mutta kukin tyylillään.

Jaa. Minä taas en ole kuspää.

Nyt ainakin todistit toisin.

Vierailija

Meillä ollut paljon pösöjä, vanhempi 406 farmari ollut paras. Nyt meillä uus 7-paikkanen myös, ei tässäkään mitään moittimista ole. Ei mun mielestä meillä mitenkää erityisen vikasia ole ollut, mies tosin mekanikko, joten huoltaa autot aina hyvissäajoin ja todella harvoin tulee mitää yllätysvikoja.
Itse tykkään ajotuntumasta ym. tosi paljon.

Vierailija

meillä on uudempi 308 farkku ja hyvin on pelannu, tosin ajoa suht vähän. on toai pehmeä ja kiva ajettava. tosta vanhemmasta mallista en osaa sanoo mitään.

Kakkis

Älä helvetissä. Siskolla oli pari vuotta Pösö 207. Ei tullut edes 100 000 täyteen kun oli jo käytännössä valmis paaliin. Talvella jäätyi jarrut ja ohjattavuus kärsi. Kytkin paskoi jossain 80 tonnin kohdalla. Vikakoodit vilkkuvat toisensa perään: kun yhden vian korjasi niin toinen odotteli jo nurkan takana. Kalliit huollot kaiken lisäksi.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat