Muistathan sheivata bikinirajat, jos menet yleiselle uimarannalle!
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Tämähän on jälleen provo naiselta joka itse miettii että on pakko sheivata bikiniraja.
Kyllä nainen tietää mikä on naisille arka paikka.
Ei ole, vaan sinun oma avauksesi, Uli.
Vierailija kirjoitti:
Ihan hirveitä vihaviestejä kun muistutetaan hygieniasta ja tapakulttuurista. Genitaali- tai sen koommin kainalokarvojen ei kerta kaikkiaan ole soveliasta näkyä. Koskee kaikkia, ei vain naisia. Helpoimmalla pääse poistamalla karvat, mutta jos sitä ei halua tehdä niin pukeudutaan niin peittävästi etteivät reuhkat tai sänget näy.
Yksi ratkaisu olisi käyttää unimaskia rannalle tullessasi, niin säästyisit näkemästä mitään epämiellyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Ihan hirveitä vihaviestejä kun muistutetaan hygieniasta ja tapakulttuurista. Genitaali- tai sen koommin kainalokarvojen ei kerta kaikkiaan ole soveliasta näkyä. Koskee kaikkia, ei vain naisia. Helpoimmalla pääse poistamalla karvat, mutta jos sitä ei halua tehdä niin pukeudutaan niin peittävästi etteivät reuhkat tai sänget näy.
Tämä viesti on provo, mutta kerron nyt sinulle, että sen koommin tarkoittaa sen jälkeen. Sen kummemmin on se ilmaisu, jota haet. Kannattaa alkaa myös haeskella jonkinlaista elämää.
Jos mun karvat häiritsee sua, voit tulla sheivaamaan ne. Ai eikö? Ai sekö on mun oma asiani? Nimenomaan.
Hienolla naisella ei kasva karvat.
Taidankin ensi viikon alun kasvattaa kaikki karvat. Sopivasti vkl reissulla sitten rehottaapi. Ompahan jotain katsottavaa
Kyllä kotimaista turkista pitää kannattaa, en varmana aja karvoja.
Sinulla on vaihtoehto. Jos et jaksa sheivata, pukeudut peittävästi.
On, ja niin kauniskin 😍😍🤗🤩
M45