Menisikö yksin elokuviin?
Kommentit (31)
Nykyään käyn ainoastaan yksin, koska kavereilla on paha tapa ottaa heti älypuhelimet esiin ja sitten häikäistä sillä loistavalla näytöllä muita katsojia. Hävettää heidän puolestaan se käytös. Ja sitten eivät keskity elokuvaan vaan supisevat "kuka tuo oli, mitä se teki, mihin se meni"
Eikö niistä pirun äluluureista voi olla edes sen leffan ajan erossa??
Käyn useinkin leffassa yksin. Aina ei kavereita kiinnosta samat leffat, ja muutenkin se aikojen sopiminen joskus kehtuuttaa jo valmiiksi. Ekalla kerralla tuntui vähän kiusalliselta mennä yksin, mutta nykyisin ei. Ei siellä muut kyttää toisten leffaseuroja, tai jos kyttää, niin hankkikoot elämän.
Käyn lähes aina yksin enkä pidä sitä outona. Eihän elokuvan aikana voi mitään jutella muutenkaan.
M31
Onko teillä yksin leffassa ollessa kaikki karkit ja popparit, juomat vai menettekö matalalla profiililla?
Jos olisin laiha ja kaunis voisin mennä. Näin rumana ja läskinä en kehtaa. En kaipaa ihmisten sääliviä katseita.
Vierailija kirjoitti:
Onko teillä yksin leffassa ollessa kaikki karkit ja popparit, juomat vai menettekö matalalla profiililla?
En koskaan syö elokuvissa, olin siellä sitten yksin tai kavereiden kanssa. Vettä on jos on kuuma ilma.
Olen käynyt. Mihin siellä seuraa edes tarvii?
Samoin esimerkiksi teatterissa, museossa, taidenäyttelyssä, konsertissa ja keikalla olen käynyt yksin.
Käyn yksin leffassa vähintään kerran viikossa, ensi-illoista ja festareista riippuen useamminkin. Se on mulle samanlainen harrastus kuin joillekin jokin jumpassa käyminen.
Mitään syötävää en osta. Elokuvissa käynti ei ole mulle mikään elämysmuotoinen kokemus vaan peruskauraa, ei siihen mitään spessua ohelle tarvitse. Leffa riittää, eikä senkään tarvitse kummoinen olla.
Mitä ihmettä siellä jollain seuralaisella edes tekee?
Tykkään action-leffoista, mutta ei ole niin tuttuja miespuolisia ystäviä, joiden kanssa voisin mennä yhdessä katsomaan. Naispuoliset ystävät taas eivät ole kiinnostuneet niistä, joten miksi jättäisin mielenkiintoisen leffan katsomatta sen takia, ettei löydy kaveria? Eihän leffassa pysty muutenkaan juttelemaan ja juttelemista voi siirtää yhteisiin kahvihetkiin joskus muulloin.
Käyn yksin niin elokuvissa kuin konserteissakin.