103-Vuotias Aila kehuu MM-Kisoissa pelaavien miesten ulkonäköä, Mitä jos mies tekisi vastaavaa?
Otsikossa kysymys. Mitähän tapahtuisi jos Rauno 83-vuotta sanoisi, että "onpas Kiira Korvella näyttävät tisut!"
Ei paljoa lehdessä hehkutettaisi ja Sofi Oksanen ja Ville Niinistö olisivat hommannaaet kansalaisaloitteen häirintäyhteyshenkilöistä vanhainkoteihin ja Rauno joutuisi kamarille!
Kommentit (16)
Mietin ihan samaa. Tosin on melkoinen ero kehua toista riuskaksi kuin hyvätissiseksi..
103-vuotiaalle sellaisen sallisin.
Onpa järkyttävää joo. Hän kehuu pelisilmää ja että miehet on komeita.
Jos tämä Rauno sanoisi että onpas Kiira Korpi kaunis niin asiassa ei olisi mitään ongelmaa. Jos ihmisestä puhutaan pelkkinä ruumiinosina se on törkeää ja erittäin junttimaista.
Rotevaksi ja riuskaksi kehuminen on kyllä aika kaukana ti$$ien kehumisesta, keksi parempi vertaus. Jos Valtteri 103v kehuisi minua vaikka rivakaksi ja hoikaksi tytöksi, niin ei se nyt ihan sama ole kuin ti$$ien kehuminen.
Siis jos sanoisi että kauniita nuoria naispelaajia on eri asia kun hyvät tissit ja tiukka perse esim :D
Jos Rauno sanoo, että onpas hyvä kroppa ja seksikäs, niin siellä on jo Ville Niinistö punaisen kortin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Otsikossa kysymys. Mitähän tapahtuisi jos Rauno 83-vuotta sanoisi, että "onpas Kiira Korvella näyttävät tisut!"
Ei paljoa lehdessä hehkutettaisi ja Sofi Oksanen ja Ville Niinistö olisivat hommannaaet kansalaisaloitteen häirintäyhteyshenkilöistä vanhainkoteihin ja Rauno joutuisi kamarille!
Vertailussa pitäisi olla joku satavuotias miespuolinen. Tuollainen "Rauno" voisi olla tämän naisen poika joten aivan eri asia.
Kehut ovat hyvän maun rajoissa toisin kuin setämiesten tissi- ja persekommentit.
En mä ainakaan suuttunut vaikka viime kesänä 91v. pappa sanoi mua reippaaksi tytöksi. Olen 40+. Ei tullut mieleenkään vetää hernettä nenään. Enkä usko että 103v. papan sanomisista kukaan hermostuisi.
Vierailija kirjoitti:
Siis jos sanoisi että kauniita nuoria naispelaajia on eri asia kun hyvät tissit ja tiukka perse esim :D
Mielessäsi voit ajatella niitä tissejä ja perseitä, mutta ääneen ei tarvitse jokaista aivopierua sanoa.
Tuliko siitä koskaan kohua kun 101-vuotias Hannes kehui Jenni Haukiota kauniiksi?
Vastaus: Ei tullut.
Rauno 103v: "Naisten potkupallikisoissa parasta on ne kauniit ja sirot naiset. Vaikka on siellä niitä isojakin."
Feministit: TRIGGERED!!
https://yle.fi/uutiset/3-10304082 Tuossa linkki