Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näillä helteillä harkitsen kaljua!

Vierailija
15.07.2018 |

Olen siis nainen, ja minulla on paljon tukkaa, paksua sellaista. Lapsillani sama ” ongelma”. Tiedättekö miten paljon paksut hiukset kuumentavat näillä tappohelteillä vaikka ne miten väkertäisi nutturalle ( joka on kuin toinen pää siellä keikkumassa)? Tekisi mieli ajaa pois koko karvareuhka. Se hyöty tästä on, että pakkasilla en juuri pipoa tarvitse kun on hannukarpot omasta takaa.
No, ei ole maailman suurin ongelma, kunhan avaudun kun kiukuttaa. Ei näitä voi koko ajan märkänäkään pitää

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaljukaan ei välttämättä ole hyvä. Päänahka kuumenee ja palaa, eikä hiki pääse iholta minnekään. Mä suosin parin sentin siiliä.

No joo, toivotaan, että syksy jo kohta tulisi.

Vierailija
2/5 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaa kerroksittain aina kun hiusta on paljon ja paksusti. Luhyt malli on kiva kesällä ja varsinkin keittiössä yms. "hikisissä" töissä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaljukaan ei välttämättä ole hyvä. Päänahka kuumenee ja palaa, eikä hiki pääse iholta minnekään. Mä suosin parin sentin siiliä.

No tämä on kyllä totta.. olen lisäksi sellainen joka muuttuu auringossa vain punaiseksi. Välttelen sitä, mutta koirat on lenkitettävä. Olisi sitten kaljuna ehkä punainen pallo hartioitten päällä.

Antaisin varpaani viileydestä, tämä on kamalaa ☹️. ap

Vierailija
4/5 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyt siili on todellakin parempi, kalju palaa ja aurinko kuumottaa enemmän paljasta kuin kevyesti verhottua ihoa.

Vierailija
5/5 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tämä on kyllä totta.. olen lisäksi sellainen joka muuttuu auringossa vain punaiseksi. Välttelen sitä, mutta koirat on lenkitettävä. Olisi sitten kaljuna ehkä punainen pallo hartioitten päällä.

Antaisin varpaani viileydestä, tämä on kamalaa ☹️. ap

Palanut päänahka ei tosissaan ole hyvä juttu...

Mäkin vaan kärsin näistä helteistä. Tämä ei tunnu ihan luonnolliselta edes.

Meilläkin on koira. Se pääsee onneksi joka päivä pulikoimaan tuohon läheiseen pikkujärveen, mutta itse ei siihen oikein viitsi mennä. Ellen sitten jonain päivänä sekoa ihan täysin. Tämä helle keittää aivotkin, eikä sitä pääse mihinkään pakoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän