Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko tehdä lapsia alisuorittajamiehen kanssa, jolla on hyvät geenit?

Vierailija
14.07.2018 |

Eli mies, joka on nuorena pärjännyt kaikessa hyvin, mutta on elämän myötä päätynyt siihen tilanteeseen, että tuo potentiaali eli ole koskaan konkretisoitunut. Onko tällainen asia mikään plussa silmissäsi jälkikasvua ajatellen, vai ratkaiseeko vain saavutettu tulos?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geeneistä se sinun alisuorittamisesi kumpuaa, ellet sitten usko jonkun toisessa ulottuvuudessa olevan sielun tai jumalan ohjaavan toimintaasi.

Vierailija
2/18 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi. Vaikka kuinka penetraation huipuksi ejakuloisin, niin ei siitä lapsia tulisi sitten millään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Geeneistä se sinun alisuorittamisesi kumpuaa, ellet sitten usko jonkun toisessa ulottuvuudessa olevan sielun tai jumalan ohjaavan toimintaasi.

No höpö höpö. Ajattelepa nyt ihan omilla aivoillasi. Jos laitetaan identtisistä kaksosista toinen akateemisten vanhempien hoivaan Eiraan ja toinen Lahteen päihdeongelmaisen yh:n kasvatettavaksi, niin kumpiko pärjää elämässä paremmin? Koska vain geenithän ratkaisevat, eikö?

Ap

Vierailija
4/18 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokonaisuus ratkaisee, ihminen on muutakin kuin geenit.

Vierailija
5/18 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voisi. Vaikka kuinka penetraation huipuksi ejakuloisin, niin ei siitä lapsia tulisi sitten millään.

Ymmärrykseni mukaan ajankohdalla on enemmän merkitystä hedelmöittymisen kannalta kuin sinun laukeamisellasi. Korjaa, jos olen väärässä.

Ap

Vierailija
6/18 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luusereiden kanssa ei lisäännytä.

t. luuseri

Vierailija
7/18 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko siis lompakon paksuutta? En tekisi lapsia köyhän kanssa vaikka olisi supergeenit.

Vierailija
8/18 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No höpö höpö. Ajattelepa nyt ihan omilla aivoillasi. Jos laitetaan identtisistä kaksosista toinen akateemisten vanhempien hoivaan Eiraan ja toinen Lahteen päihdeongelmaisen yh:n kasvatettavaksi, niin kumpiko pärjää elämässä paremmin? Koska vain geenithän ratkaisevat, eikö?

Ap

Millähän perusteella se alisuoriutuva ihminen hoitaisi vanhemmuuden kunnialla, eikä alisuoriutuisi siitäkin?

Vierailija
9/18 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Millähän perusteella se alisuoriutuva ihminen hoitaisi vanhemmuuden kunnialla, eikä alisuoriutuisi siitäkin?

En tiedä. Kenen kanssa sä sitten lapsesi teet? Onko sulla oikeasti mahkuja niihin miehiin, joilla on sekä geenit että elämänhallinta kunnossa? 

Vierailija
10/18 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt. Miehestä olisi ollut vaikka mihin (eipä kai myöhäistä ole vieläkään...), minkä olen ollut vieressä itse todistamassa jo teini-ikäisestä asti, mutta jostain syystä tyytyi ammattikouluun ja perusduunarin virkaan. Missä ei siis ole minun mielestä mitään vikaa, mutta kenties luetaan alisuorittamiseksi, koska mies on siis todella lahjakas monella tavoin ja lisäksi sosiaalisesti taitava. Minulle tärkeintä on kuitenkin aina ollut kaikki muu miehessä ja hänen rakkautensa ja huolenpitonsa minua ja lasta kohtaan. Itse olen korkeakoulutettu ja työssäni hyvin menestynyt.

Vierailija
11/18 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi.

M47

Vierailija
12/18 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

-alisuorittaja

-hyvät geenit

Näistä voit valita vain toisen.

Vierailija
13/18 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä alisuoriutuminen tässä tarkoittaa?

Työtön juoppo? Vai että ei ole päässyt niin pitkälle kuin olisi ehkä voinut, mutta perusasiat kuitenkin kunnossa.

Ja mitä ne hyvät geenit tarkoittaa, hyvää ulkonäköäkö? Suoriutumisgeenit ei ainakaan taida olla hyvät...

Vierailija
14/18 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monen olisi täälläkin näköjään hyvä ymmärtää, että on paljon ihmisiä, joiden potentiaali on ollut huomattava, mutta syystä tai toisesta eo ole päässyt käyttöön. Syy voi olla terveysongelmat, ympäristövaikuttimet(kuten juurikin huonot lähtökohdat, tai vaikka epäonnistumiset suhteissa). Yms.

Koska se, että potentiaalia olisi esim menestyä bisneksessä, ei tarkoita sitä että olisi ylivertainen kaikilla osa-alueilla (kuten stressin sietokyky, pettymysten käsittely, mielenhallinta jne).

Vierailija
15/18 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä todellisuus ratkaisee eikä se, mitä olisi voinut olla.

Vierailija
16/18 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan voisi. Perhearki on niin rankkaa, että kyllä molempien täytyy panostaa 100%.

Vierailija
17/18 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdit vielä muuttua normaalisuorittajaksi ja siten siirtää normaalisuorittajan perimän jälkeläisillesi.

Vierailija
18/18 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alisuorittajamies on kyllä tuossa toisessa ketjussa, jossa vaimo tekee kaiken kolmen lapsen kanssa, ja opettajamies makaa sohvalla pädillä kaiken vapaa-ajan. Ei sellaista kestä kenenkään pää.

Alisuoriutujalla on joku ongelma, jonka takia ei selviä normaalista elämästä. Ei sen geenit silloin kovin hyvät ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi