Kumma ongelma. Olen liian kaunis nainen.
Olen jo hieman vanhempi nainen, mutta pidän itseni kunnossa. Töissä asiakaspalvelussa kuulen melkein päivittäin kehuja ulkonäöstäni. Meikkaan siististi, tukka ei hapsota eivätkä vaatteetkaan. Olen pyöreä, mutta en läski. Hymyilenn paljon, olen sanavalmis ja huumorintajuinen.
Lapset muuttivat omiin koteihinsa, joten aika moni tietää minun olevan sinkku. Olin yh aiemmin. Tällä paikkakunnalla minulla ei ole ollut ainuttakaan miessuhdetta.
En voi käydä missään muualla kuin kaupassa täällä. Tänäkin iltana olisin halunnut mennä parille lasilliselle, mutta ei tule kuuloonkaan. Joskus olin pari kertaa juttelemassa naisystävän kanssa paikallisessa pubissa, mutta pöytään tunki kaikenlaista viheltäjää, joita jouduin pyytämään poistumaan, koska halusimme istua kahden.
Nämä tunkijat ovat aina jotain Viinamäen miehiä, joiden tiedän nähneen minut. Olen siis jotenkin heille tuttu ja haluttava. Nuo pari kertaa miljoona vuotta sitten tuottivat sen, että nämä jurripuheluita alkoivat moikkailla minua kaupassa ja pihalla.
En oikeastaan edes kaipaa miesseuraa, ainoastaan juttelua jonkun kanssa.
Olen kuulemma komea nainen. En halua lähteä vokottelemaan ketään jonnekin kauemmas täältä. Käyn joskus konserteissa yms, en välitä viinasta erityisemmin, mutta jokin - mikä? - antaa viestin että tule tänne alkoholisti.
Normaaleja miehiä ei tässä ikäluokassa ole. Tinderiinkö minun pitää mennä että löytäisin juttuseuraa? Ja kätkeä tai väärentää valokuvani ja esiintyä tosikkona?
Kummallinen ongelma tosiaan. En halua miessotkuja. Etenkään täällä, pienessä lähiössä pääkaupunkiseudulla.
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Hah. Todellakin kehutaan. Harmi, jos et saa kehuja osakseni, moni nainen on kaunis omalla tavallaan. Ja minuakin, joka olen jo 44 v enkä minäkään mikään hoikka ole. Juuri viime viikonloppuna 25 v miehiltä kuulin, että olen "niin kuuma". Tuntuu, että miehet tykkää enempi vaan, kun ei ole sellainen hoikka ja tekoripsiräpsy, kuten nuoremmat naiset. Komeita, salskeita nuoria miehiä. Mun ongelma on se, etten pysty niitä vastustamaan.
Niin. Kyse onkin nyt enemmän arkielämän tilanteista. Viikonloppuna saadut kehut menee hiukan eri kategoriaan. :D :D
Puhu tekoälyn kanssa ne henkeväsi. Anna alkoholistin olla rauhassa. Ei enää pettymyksiä hänelle. Leiki sitten omia leikkejäsi. Joku pitäs olla kuin kaapista vaan vetää ulos. Ketä urhoa uljasta kiinnostaa?
Vierailija kirjoitti:
Puhu tekoälyn kanssa ne henkeväsi. Anna alkoholistin olla rauhassa. Ei enää pettymyksiä hänelle. Leiki sitten omia leikkejäsi. Joku pitäs olla kuin kaapista vaan vetää ulos. Ketä urhoa uljasta kiinnostaa?
Ota lääkkeesi.
Eipä se nyt mikään kummallinen ongelma ole, että on liian kaunis nainen. Näitä on kaikkialla vaikka miten paljon. Näin miehen näkökulmasta niitä on ihan kiva katsella sivusta, mutta vaikea ajatella mitään yhteistä heidän kanssaan. Työelämässäkin yleensä tulee jostain syystä vähän välteltyä, ellei ole pakko tehdä töitä tällaisen naisen kanssa.
Oletpa nähnyt vaivaa näin pitkän tarinan rustaamiseen, melkoinen satutäti ainakin olet.
Oliko vielä muuta?
Vierailija kirjoitti:
Olipa raskas ja tyhjänpäiväinen aloitus.
Aloitus on vuodelta 2018 ja sen nostaminen oli jonkun älykääpiön raskas ja tyhjänpäiväinen teko.
Vierailija kirjoitti:
Oikeita kaunottaria ei uskalla lähestyä kun maailmanmiehet💅
Narsistit pikemminkin. Etsivät egobuustia.
"Olin yh aiemmin. Tällä paikkakunnalla minulla ei ole ollut ainuttakaan miessuhdetta.
En oikeastaan edes kaipaa miesseuraa, ainoastaan juttelua jonkun kanssa.
En halua lähteä vokottelemaan ketään jonnekin kauemmas täältä.
Normaaleja miehiä ei tässä ikäluokassa ole."
Kuule sinä rypäleaivo höperö akka. Sinä oot sellainen tyyppi, jota miehet taatusti varoo.
Minä olin nuorena hyvännäköinen. Minua lähestyivät hyväitsetuntoiset, yleensä menestyneet miehet.
Vierailija kirjoitti:
Eipä se nyt mikään kummallinen ongelma ole, että on liian kaunis nainen. Näitä on kaikkialla vaikka miten paljon. Näin miehen näkökulmasta niitä on ihan kiva katsella sivusta, mutta vaikea ajatella mitään yhteistä heidän kanssaan. Työelämässäkin yleensä tulee jostain syystä vähän välteltyä, ellei ole pakko tehdä töitä tällaisen naisen kanssa.
Ja meinaat, ettei toi sun välttelevä "no jos on pakko olla sun kanssa"- asenne ole mikään ongelma sille naiselle?
Taitaa olla parempi sun pysyä sinkkuna kun noin rajattu elämäsi. Käy lomalla jossain isomman kaupungin terassilla testaamassa vetovoimaasi.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä kai sitten. Lähiössä ei taida maailmanmiehiä löytyä.
Haluaisin jotain tasoa sentään.
Tämä surettaa minua melko paljon. Esim konsertteihin tulee yleensä vanhoja täti-ihmisiä, pariskuntia tai jotain krohisevia ja haisevia köriläitä.
Vaikka aloitus on vanha, niin ihmettelen miksi aloittaja menee näyttäytymään konsertteihin. Eikö siellä nautita musiikista? Tämän ovat parjaamasi kävijät ymmärtäneet ja heillä on siihen oikeus.
Mulle kelpaa komea mies. Ja yllättävää kyllä, nuo nuoret miehet ovat melkoisen hyviä ja taitaviakin sängyssä. Johtunee innokkuudesta kokeilla kaikenlaista. Mutta nyt meni vähän sivuraiteille.