Miltä 30v naisen pitäisi näyttää?
Mihin pukeutua, mikä/millaisia laukkuja/kengät?
Ja siis tietenkin kukin näyttää miltä haluaa, mutta jos haluaa näyttää ns. hyvältä/uranaiselta tms. :)
Kommentit (10)
Tuolla ikää ei saa naama roikkua ja tisseissä pitää olla vielä ryhtiä 👍
Voi luoja. Ensinnäkin, älä yritä näyttää miltään, käytä niitä vaatteita mistä tykkäät. Jos ne nyt sattuu olemaan sellaisia kuin uranaiselta, ni tosi jees, mut jos ne sattuu olemaan jotain muuta, ni sekin on jees.
Taitaa olla 30 kriisi menossa jos ei ole jo löytänyt omaa tyyliään ja pitäisi näyttää joltain tietyltä.
Itse pukeudun mieleisten trendien mukaan, lisäten oman twistin kaikkeen.
Työpaikka ja vapaa aika pukeutumiseni eroaa tosi paljon toisistaan, joten töissä voin näyttää uranaiselta mutta vapaa ajallani en todellakaan.
Mä näytän kuulemma liian nuorelta 3kymppiseksi, ettei mua voi ns. ottaa tosissaan. Olen siis tosi lyhyt ja melko hoikka. Kiitos vanhempien geenien ryppyjäkään ei vielä ole. Pukeudun mekkoihin ja hameisiin ympäri vuoden koska sopivia housuja on vaikea löytää ja housujen lyhentämiseen olen kyllästynyt. Osan vaatteista ostan lasten osastolta, koska ovat halvempia. Yritän kuitenkin välttää liian lapsellisia vaatteita.
Itseasiassa muakin kiinnostaisi tietää tää!
Itse talsin mukavilla lenkkikengillä joka paikkaan. Useimmiten reppu selässä, koska on kätevämpää kantaa painavia tavaroita siinä, kun käsilaukussa ja kassissa (viimeksi piti kuljettaa eväitä ja mini-sirkkeliä). Ja kaupat ja työpaikka on kävelymatkan etäisyydellä, eli en tarvitse autoa juuri koskaan. Mulla on monivärinen sivuilta kalju tukka, lävistykset on jäänyt ihan siitä syystä, että onnettomuuden takia niitä ei saanut enää paikalleen (reiät kasvo umpeen). Teen raksa-ja remontointi-työtä, kuulema näytän pieneltä ja sirolta ja ovat hiton yllättyneitä kun mulla on voimaakin.
Viimeisin veikkaus iästä oli 19, kuulema kasvot ovat lapsenomaiset.
Mitä tässä pitäisi tehdä, että joku ottais tosissaan? Kasvattaa epäkäytännöllinen koko tukka (jota sitten muodin mukaan värjätä astetta tummempaan tai vaaleampaan) ja alkaa kulkemaan jakkupuku päällä?
No, meil on sit eri käsitys.
En haluis näyttää uranaiselta, ni en osaa neuvoo.