Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AV-palstan hulluuksia joita olet nähnyt tosimaailmassa?

Vierailija
14.07.2018 |

Mitä av-palstan hulluuksia olet nähnyt tosimaailmassa?
Usein ajattelen että pöhköt jutut täällä av-palstalla ovat vain nettihullujen trollauksia, mutta herrantähdensentään, pari päätöntä av-juttua olen nähnyt tosimaailmassa:
1. Av-palstalla usein toitotetaan sitä että se palikka pitää pistää omien ostosten taakse kaupassa. No, kerran näin kun joku hullu alkoi toitottaa kaupassa edessään olevalle asiakkaalle "pistä se palikka siihen sun ostosten taakse, no niin, pistä se palikka!"
2. Av-palstalla usein toitotetaan sitä että ison hädän jälkeen alapää pitää pestä bideesuihkulla. Vuosia sitten tosielämässä minulla oli kollega joka työkavereilleen ja tuttavilleen toitotti "mä pesen mun alapään aina bideellä, jos sun kasvoihin tulis kakkaa niin pyyhkisitkö paperilla vai pesisitkö vedellä!"
Aivan järkyttävää että tuollaisia ihmisiä on todella olemassa =D =D
Eläköön av!

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan oikeastikin ollut tekemisissä narsistien kanssa. (Mistäkö tiedän? Koska he ovat itse kertoneet.) 

MUTTA. En ole paljon uskaltanut avautua siitä, miten he ovat käyttäytyneet, koska kuten AV-palstalla, oikeassakin elämässä on niitä, jotka väittävät, että narsisteja ei ole olemassakaan. 

(sitä paitsi narsistien käytöskaava on ihan yhtä uskomattoman outo, kuin mitä täällä olevissa ketjuissa on kerrottu, voisin itse saada sekopään leiman, jos kertoisin niistä ihmisille, jotka eivät tiedä asiasta mitään) 

Vierailija
22/24 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka EI muka tunne sellaista, joka ei uskalla kakata kotona tyttö/poikaystävän ollessa paikalla?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ihan oikeastikin ollut tekemisissä narsistien kanssa. (Mistäkö tiedän? Koska he ovat itse kertoneet.) 

MUTTA. En ole paljon uskaltanut avautua siitä, miten he ovat käyttäytyneet, koska kuten AV-palstalla, oikeassakin elämässä on niitä, jotka väittävät, että narsisteja ei ole olemassakaan. 

(sitä paitsi narsistien käytöskaava on ihan yhtä uskomattoman outo, kuin mitä täällä olevissa ketjuissa on kerrottu, voisin itse saada sekopään leiman, jos kertoisin niistä ihmisille, jotka eivät tiedä asiasta mitään) 

Tästä johtuen palstan ns. hulluimmat provot ovatkin todennäköisesti pelottavan usein totta...

Vierailija
24/24 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen yllättävän paljon ihmisiä jotka sanoo ettei ne käytä aurinkorasvaa koska ne haluaa ruskettua. Mun mielestä tuo on aika av-juttu, vaikka en muistaakseni ole tuota täällä av:lla koskaan lukenut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä