Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi h*lvetti että ottaa päähän tämä "huippukokous"

Vierailija
14.07.2018 |

Joo, joo, tiedän väitteet siitä että Helsinki ja Suomi saa valtavasti arvokasta mainosta ja mainetta.

Mutta ei h*lvetti, jos kaksi suurvaltaa on mennyt hulluksi niin annettaisiin edes meidän pysyä siitä mahdollisimman kaukana.

Inhottaa koko juttu, kaikki siinä. Eikö tuota oltaisi voitu järjestää vaikka jossain Huippuvuorilla jos haluaa rauhallisen paikan.

Oltaisiin meidän viettää rauhassa kesä.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi niitä pitää ajeluttaa ympäri Helsinkiä, jos ei voida taata turvallisuutta?

Parempi kun olisi vain viety heti vaikka johonkin vankilaan, olisi turvallista. Ja sieltä jollain turvakuljetuksella pressanlinnaan. Ei turhia maisemakiertelyjä. Turvallista molemmin puolin.

Mut joo. Aika harva nyt kuitenkaan asuu tuolla Espalla tai Kauppatorin liepeillä, jotka ovat suljettuja tietyn ajan. Jotkut ovat tietysti töissä.

Vierailija
42/44 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helteellä kannattaa juoda ettei ala huippaamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän huippukokous tuo helsinkiläisille yrittäjille vaikka kuinka paljon myyntiä ja on heille kuin lottovoitto muunmuassa hotellille. Hintoja on voitu nostaa tavallisesta lomakausihinnasta vieläkin ylöspäin. Lisäksi monet ravintolat ja muutkin liikkeet saavat lisää myyntiä tapahtuman seurauksena.

Mites ne liikkeet jotka menettää myyntiä? Kaikki kojut kauppatorilla tai kaikki puodit suljettujen katujen varrella?

Voi liikeparkoja. Varmaan manaavat ukkoskeliäkin samalla tavalla, kun silloinkin kauppa tyrehtyy. Eiköhän se marjoja haluava henkilö käy sitten toisena päivänä ostamassa ne samaiset marjat. Jos mä en saa ostettua vaikka tänään mansikoita, niin en mä odota ensi kesään, vaan huomiseen.

Vierailija
44/44 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rohkeat menee itse paikan päälle seuraamaan ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän