Vierailija

Mä oon neljä kertaa.

Pari kertaa kylpylässä ja pari kertaa kesämökillä. Vielä tarkoitus olis käydä muutaman kerran uimassa.

Yksi kerta tarkoittaa mulla siis esim sitä että käydään uimassa ja sitten välillä saunassa ja sitten taas uimassa.

• ylös 0
  • alas 0

Kommentit (11)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Kerran vasta, eilen. ”Pääsisin” kyllä useinkin kun on meri ja uimaranta ihan lähellä. Nyt sitten on sinilevät alkaneet runsastua, höh.

Vierailija

En kertaakaan. Loma alkoi vasta ja nyt on kuulemma kaikki rannat täynnä levää. Todella masentavaa. Viime kesänäkään en päässyt kertaakaan uimaan, kun oli niin viileää. Lapsikaan ei ole päässyt rannalle siis kahteen kesään. Uimaan pitäisi opetella, mutta tuntuu jo nyt siltä, että tämäkin kesäloma menee ihan pilalle. Tätä vartenko minä raadan huonolla palkalla vuoden ympäri ja sitten kesäloma on vaan hukkaan heitettyä aikaa ja rahaa. Ja sitten tämmöisten köyhien kesien jälkeen pitäisi jaksaa raataa taas koko vuosi ja toivoa, että ehkä ensi kesänä sitten... :(

Vierailija

En kertaakaan.
Lapsena ja vielä teininäkin tykkäsin todella olla vedessä, mutta sittemmin on alkanut ällöttää ja inhottaa kaikki rannat ja vedet niin paljon etten mene uimaan. Viimeksi taisin uida vuonna 2010 meressä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En kertaakaan.
Lapsena ja vielä teininäkin tykkäsin todella olla vedessä, mutta sittemmin on alkanut ällöttää ja inhottaa kaikki rannat ja vedet niin paljon etten mene uimaan. Viimeksi taisin uida vuonna 2010 meressä.

Suunnilleen sama, paitsi ehkä joskus 2009 joessa. Hallissa kyllä uin toisinaan. Nyt se ei ole auki. Mökillä ollaan ensi viikko, en aio uida.

Vierailija

En ole laskenut kertoja, koska kuin lähes päivittäin ympäri vuoden, avantouinti vaihtui avovesiuintiin sinä päivänä kuin jäät lähtivät. Tänään olen käynyt uimassa kaksi kertaa ja aion käydä vielä iltauinnilla.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat