Missä ysäribiisissä laulettiin kertosäkeessä "we are going to eat pizza..."
En millään muista edes bändin nimeä oikein, mutta joku boys siinä oli lopussa. Mangoboys? Tangoboys?
Apuja! Kertosäe pyörii koko ajan päässä, mutta en muista muuta!
Kommentit (18)
We are going to Ibiza siinä lauletaan.
Vierailija kirjoitti:
En usko että oon kuullut noin pahasti väärin. Linkatkaas biisi niin kuuntelen. 95 % varma, että "eat pizza" siinä lauletaan. AP
Niin siis biisi on We are going to Ibiza, mutta laulun kertosäe on we are going to eat pizza. Ilmeisesti sitten Ibizalla on hyvää pizzaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko että oon kuullut noin pahasti väärin. Linkatkaas biisi niin kuuntelen. 95 % varma, että "eat pizza" siinä lauletaan. AP
Kaiva tuubista tuo Vengaboysin biisi.
Sanat on tässä
http://www.metrolyrics.com/were-going-to-ibiza-lyrics-vengaboys.html
Mita mita mita mita sina sanoa
Onko pizzassasi jotain muka vikana
Älä alka minun pizzojani haukkua
Sä vois varoa mitä sanoa
Mita mita mita mita sina sanoa
Eikö pizzassasi ole muka makua
Sina ei ole pakko täällä ruokailla
Se maistuu samalta missa tahansa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaiva tuubista tuo Vengaboysin biisi.
Sanat on tässä
http://www.metrolyrics.com/were-going-to-ibiza-lyrics-vengaboys.html
Voi hyvä luoja. Hoilotin tätä "eat pizza" -sanoilla joskus aikoinaan jatkuvasti, eikä kukaan sanonut asiasta! :D AP
Vierailija kirjoitti:
Niin siis biisi on We are going to Ibiza, mutta laulun kertosäe on we are going to eat pizza. Ilmeisesti sitten Ibizalla on hyvää pizzaa.
En kyllä ikinä noin ole kuullut. Seuraavaksi varmaan väität että Army of loversin Israelism kertosäe menee että "Ne vei mun sanomalehen".
.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä ikinä noin ole kuullut. Seuraavaksi varmaan väität että Army of loversin Israelism kertosäe menee että "Ne vei mun sanomalehen".
.
Voi luoja.Kuolin:PPP
Mutta mikä olikaan se ladaharrastajien ysäribiisi, missä kertosäkeessä laulettiin Lada, Niva, Samara?
Pizzaenrico?