Vierailija

Kysy mitä vain.

Hikoiletko?
Kyllä
Kyllä
86.9%
En
En
13.0%
Ääniä yhteensä: 46
  • ylös 1
  • alas 0

Kommentit (19)

Vierailija

Minä hikoilen kasvoista kuin hullu,en juurikaan muualta. Kiva kun naama on aina helteillä märkä.😕

• ylös 13
  • alas 1
Vierailija

Sama täällä!  Vaihdevuodet ja ahdistushäiriö helteen lisäksi saa vedet virtaamaan.  Mutta ei se mitään, kun sen tietää.  Suihkussa käyntiä ja puhdasta päälle, niin eiköhän tästä selvitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minä hikoilen kasvoista kuin hullu,en juurikaan muualta. Kiva kun naama on aina helteillä märkä.😕

Olet siis mun vastakohta. Hikoilen kaikkialta muualta kuin kasvoista.

ap

Vierailija

Kävin eilen autolla kaupassa. Tuloksena selästä läpimärkä paita ja uitetut bokserit. Nauti tässä nyt kesästä.

ap

Vierailija

En usko. Otetaanko hikikisa? Nytkin alushousut märkänä vaikka olen vain istunut koko päivän.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Huono kunto, paljon läskiä

Nyt olen hieman lihava juu. Silloinkin kun urheilin sm-tasolla ja vatsapalat näkyi hikoilin yhtä paljon.

• ylös 11
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Valivalivalivali

Laihduttakaa ja syökää terveellisesti.

Entä me viluiset pulleat, jotka emme hikoile, lihommeko lisää vai miten suosittelet?

Vierailija

Käykäähän ihmeessä uimassa. Vesi on vielä toistaiseksi mukavan viileää ja auttaa varmasti tuottamaan hetken helpotusta hikoiluun, kun käy puolen tunnin pulahduksen.

Vierailija

Mun naama hikoilee ihan hirveästi varsinkin aamuisin. On aina ollut sama ongelma. Kun laitan pesun jälkeen kosteusvoiteen kasvoille, se lorisee viidessä minuutissa pois. Mulla ei pysy mitkään meikkivoiteet naamassa, 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Sama! Sauna joogassa olin ihan pää märkänä koko tunnin, mutta tunnin jälkeen olin ainoa, joka ei jättänyt hikistä pyllynkuvaa lauteisiin :D

Vierailija

Hikoilen paljon. Ja se hiki valuu noroina joka paikassa. Hävettää käyttää esim. shortseja, kun sääriä pitkin valuu hikinorot...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mun naama hikoilee ihan hirveästi varsinkin aamuisin. On aina ollut sama ongelma. Kun laitan pesun jälkeen kosteusvoiteen kasvoille, se lorisee viidessä minuutissa pois. Mulla ei pysy mitkään meikkivoiteet naamassa, 

Minulla ihan sama. Nuoresta lähtien ongelmana ollut kasvojen hikoilu. Olen ajatellut, että voisiko olla jonkinsortin ahdistus/paniikkiongelma kyseessä? Kun tätä kasvojen hikoilua tapahtuu varsinkin sosiaalisissa tilanteissa?

Vierailija

Tulin töistä eräänä helteisenä
päivänä, viime viikolla. Odottelin bussia rautatieasemalla, jossa ei ole auringonsuojaa. Yht'äkkiä huomasin kun housujen lahkeista valui hikeä. Olin niin märkä kuin olisin ollut saunassa. Meinasin pökertyä bussimatkalla kotiin, bussi oli kuin sauna ja vesipullo unohtui töihin. 160/55, ikä 43.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Hikoilen paljon. Ja se hiki valuu noroina joka paikassa. Hävettää käyttää esim. shortseja, kun sääriä pitkin valuu hikinorot...

Tämä kuulostaa tutulta. Kerran lenkillä luulin kusseeni housuun, mutta se olikin vain selästä sääriin valunutta hikeä. Ja sitä valui kuin putouksesta. Piti kysyä vastaantulijalta, että kaataako joku kannulla selkääni vettä.

ap

Vierailija

Näin tänään bussissa, kun eräs keski-ikäinen mies istui nahkatakki päällään, auringon puoleisella penkillä. Häneltä valui vesinoro päästä takin kauluksen sisälle. Toivottavasti ei saanut lämpöhalvausta. Miksi ihmiset eivät voi pukeutua kevyesti, huolimatta siitä , minkä kokoisia ovat? Terveys tulee ensin.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat