Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Todella kaunis mies, jota kaverisi pitää öö-luokan tyyppinä?

herra47
14.07.2018 |

Olen mies. Monesti olen tavannut naisen, joka huikaisee kauneudellaan. Vie jalat alta, niin sanoakseni. En ole koskaan moisiin tutustunut (kunen kehtaa) mutta on kaverin kanssa keskusteltu asiasta. Joskus on käynyt niin, että kaverin mielestä kyseinen nainen on ihan tavallinen tallukka?!? Ei mitenkään erikoisen komea tms...

Nyt kysynkin teiltä naisilta, onko koskaan käynyt sanoin omassa tuttavapiirissänne? Omasta mielestänne mies on todella IN mutta kaverinne mielestä todellinen turn out tai vain "tavallinen tallukka", joita menee 13 kpl tusinaan.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai. Se vanha sanonta että kauneus on katsoja silmässä pitää visusti paikkansa.

Minulla on yksi todella läheinen ja hyvä ystävätär, jonka kanssa ollaan samalla aaltopituudella, kaiken muun kanssa kuin miesmaun. He, joita hän pitää komeina ja jalat alta vievinä, eivät minun silmissäni ole sitä. Ja päin vastoin.

Makuja kun on niin miljoonia. Jokaisella omansa. ei ole mitään kiveen kirjoitettua mallia minkä lainen ja näköinen ihminen on 100% kaunis tai komea joka ikisen ihmisen ihmisen silmissä. Näin se vaan menee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi