Vierailija

Mä en vaan jaksais olla sellanen koko ajan äänessä oleva touhuaja ja tuntuu, että kaikki miehet kiinnostuu sellaisista. Tai varmaan ne naiset ne miehet "nappaa".

• ylös 64
  • alas 5

Kommentit (16)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kilt.ti.mie.het arvostaisivat sellaista naista

Ai millaista?

No sellaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Varmasti jokaiselle löytyy maailmasta sopiva ihminen, montakin. Mutta näin jo kypsänä akkana huomauttaisin, että tekemällä itse aloitteita pystyy vaikuttamaan varsin perustavasti siihen, kenen kanssa päätyy yhteen. Niin tärkeää päätöstä ei kannata jättää pelkästään muiden käsiin.

• ylös 65
  • alas 0
Vierailija

Jos nainen joskus hymyilee mun jutuille ja tuntuu olevan sinut itsensä kanssa, niin siinä ollaan jo melko lähellä täydellisyyttä. En mä rakastu joihinkin ennalta määriteltyihin ominaisuuksiin vaan siihen ihmiseen.

• ylös 37
  • alas 2
Vierailija

Off topic, mutta eivät nuo sulje toisiaan pois. Voi olla herkkä ja kovatahtoinen, ujo ja kova menemään. T. Eräs sellainen

• ylös 47
  • alas 3
Vierailija

Ulospäin suuntautunut menevä nainen on helpommin saatavilla ja tekee itsekin aloitteita. Moni mies haaveilee siitä ujommasta ja herkemmästä tytöstä, mutta sellainen on vaikeasti saavutettava.

• ylös 39
  • alas 4
Vierailija

Ei miehet halua tahtoihmisiä jos sitä on liikaa. Miehet ei halua vääntää ja tapella jokaisesta asiasta.

Herkkä ja ujo, sopivasti alistuva nainen on miehen mieleen. Toki jos nainen on kaikessa mahdollisessa täysi lapatossu niin ei sekään hyvä ole.

• ylös 15
  • alas 26
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ulospäin suuntautunut menevä nainen on helpommin saatavilla ja tekee itsekin aloitteita. Moni mies haaveilee siitä ujommasta ja herkemmästä tytöstä, mutta sellainen on vaikeasti saavutettava.

Niin, sen ujon ja herkän tytön eteen/saamiseksi on tehtävä hieman töitä ja sitähän mies ei halua. Mies menee siitä mistä rima on alimmillaan.

• ylös 32
  • alas 8
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Niin, sen ujon ja herkän tytön eteen/saamiseksi on tehtävä hieman töitä ja sitähän mies ei halua. Mies menee siitä mistä rima on alimmillaan.

Ei tarvitse kuin antaa ymmärtää, se riittää... Jos ei uskalla tehdä aloitetta, niin pitää ilmeillään ja eleillään viestiä, että on ok, jos mies lähestyy. Katso miestä silmiin ja näytä positiiviselta tai myönteiseltä. Se riittää.

• ylös 16
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Lopettaisit nyt pieruperse tuon itsellesi valehtelun.

• ylös 6
  • alas 19
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin tykkään herkistä ja ujoista tytöistä.

M43

Niin ne miehet usein sanoo. Oikeasti kuitenkin aina valitsevat komentelevan Justiinan, joka päättää kaikesta.

• ylös 36
  • alas 4
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin tykkään herkistä ja ujoista tytöistä.

M43

Niin ne miehet usein sanoo. Oikeasti kuitenkin aina valitsevat komentelevan Justiinan, joka päättää kaikesta.

Ei vaan Justiinat valitsevat ne miehet ja tekevät itse aloitteen.

Ujo runotyttö jää rannalle ruikuttamaan, kun odottaa että prinssi valkoinen tulee ratsullaan hakemaan.

• ylös 27
  • alas 3
Vierailija

Omassa kaveripiirissä miesten huomion sai se epätasapainoinen, kiukutteleva ja itsekkäästi käyttäytyvä nainen.

Hänellä riitti vientiä. Välillä pyöritti kolmea seurustelusuhdetta samaan aikaan, vaikka oli naimisissa.

En tiedä mikä hänessä viehätti miehiä niin paljon. Erityisen kaunis hän ei ollut edes nuorena. Pukeutui kyllä paljastavasti ja tanssi aina kädet pystyssä. Ehkä se riitti.

Joitakin vuosia sitten korjasi psyykettään terapialla ja lääkityksellä ja nykyään hänelle riittää yksi mies.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat