Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En voi suositella Electrolux Silence imuria

Vierailija
13.07.2018 |

Hermot pikkuhiljaa alkavat mennä; lattiasuulake, tai itseasiassa mikään suulake ei pysy paikallaan - ei ole lukitusta. Myöskään jatkovarsi ei samasta syystä pysy paikallaan. Ainoa tälle imurille järkevä imurointityyli on siis ainoastaan eteenpäin työntö muuten kaikki osat tippuilevat.

Olin ajatellut, että tämän imurin jälkeen en enää toista mahdollisesti tarvitse, mutta niin väärässä olin.

Aloituksen tarkoitus on siis kertoa tämän imurin puutteet muille, jotka mahdollisesti ovat aikeissa imurin ostaa.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on joku maanantaikappale.

Vierailija
2/16 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tuo, enkä ole havainnut siinä mainitsemiasi ongelmia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tuo, enkä ole havainnut siinä mainitsemiasi ongelmia.

Onko imurissasi siis lukitus varrelle ja suulakkeille. Eli kuuluu "naks", kun työnnät ne paikalleen? Unohdin näistä puutteista vielä sen, että varsi rojahtaa yht'äkkiä alas, kun imuroi. Välittömästi maanantaina soitan tehtaalle tms taholle, jos vika on vain tässä imurissa, mitä tosin epäilen vahvasti.

Vierailija
4/16 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin on ja olen ollut tyytyväinen. Mun edellinen imuri teki tuota että putki yhtäkkiä romahti kasaan ja nahka jäi ikävästi välillä väliin.

Vierailija
5/16 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on toi imuri ollut pari vuotta ja varmaan paras ikinä. Nimensä mukaisesti hiljainen ja myös erittäin tehokas (esim eläinkarvaan). Ei ole osat irronneet eikä nahka jäänyt väliin. Ehkä kannattaisi myyjään ottaa yhteyttä jos sulla noin huono yksilö?

Vierailija
6/16 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nyt kolmas Electrolux menossa viiden vuoden sisään ja laatu on aivan p*skaa. Ja en ole todellakaan ostanut niitä halvempia malleja. Imuteho on vaan niin hyvä niin kauan kuin ne kestää, että aina vaan tulee ostettua uusi EL tilalle.

Vierailija
7/16 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on nyt kolmas Electrolux menossa viiden vuoden sisään ja laatu on aivan p*skaa. Ja en ole todellakaan ostanut niitä halvempia malleja. Imuteho on vaan niin hyvä niin kauan kuin ne kestää, että aina vaan tulee ostettua uusi EL tilalle.

Sitä imuria pitää kuule huoltaakin välillä. Jospa vaihtaisit niitä suodattimia niin imuteho säilyis paremmin.Ja toki suodatinpussin vaihtokin auttaa vai hommaatko uuden imurin aina kun pussi täyttyy?

Vierailija
8/16 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä meni hermot tuon kanssa. Siinä on letkunkahvaosassa joku sellainen aukeava ilmanottoluukku, mikä aukeaa kun käsi vain hipaiseekin sitä. Ja se on sellaisessa paikassa, että siihen koskee vahingossa koko ajan. Argh. Teippasin sen luukun jeesusteipillä kiinni, mutta todellakaan en suosittele kyseistä imuria. Onhan se hiljainen. Paha vaan, että silloin se ei ime kunnolla. Jos haluaa että se jotain imee, se on pakko säätää täysille, jolloin melutaso vastaa ihan tavallista imuria.

Vierailija
9/16 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen imuri oli Electrolux ja ensimmäisten käyttökertojen jälkeen varren lukitus alkoi reistaamaan. . Imuroidessa pudotti varren alas, jonka seurauksena käden nahkat välissä.. Ostin uuden Electrolux classic silencen

Nyt muutama kuukausi imuroitu ja SAMA HOMMA! Vika ei ole käyttäjässä, vaan hepposessa varren lukituksessa joka ei yksinkertaisesti pidä edes sileää puulattiaa imuroitaessa.

Muutoin ei imurissa ole valittamista ollut.

Vierailija
10/16 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä samanlainen vika suulake ei pysy ja putki menee jatkuvasti alas. Imurin ostin alle vuosi sitten tokmannilta elektrolux. Aivan paska ei tee mitään! Köyhän ei kannata kun kallista vaan 🤨

Vierailija
11/16 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nothing sucks like Electrolux!

Vierailija
12/16 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulla on lukot liitinkohdissa Silencessa, mikä kyllä ärsyttää. Edellisessä electroluksissa kun osat vain painettiin paikalleen ja ne pysyi. Nyt olen aina repimässä noita osia irti enkä muista painaa napeista.

Vierailija
13/16 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on joku vastaava kans jota muutaman kuukauden yritin käyttää, mutta hermo meni kun putket putoili liitoksistaan kesken imuroinnin. Ostin uuden paremman ja vein tuon rakkineen varastoon

Vierailija
14/16 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoja kokemuksia. Edellisessä hajos suulake ja varren lukitus alta aikayksikön ja nyt uudehkon imurin jatkovarren lukitus sakkaa.

En osta enää seuraavaksi Electroluxia.

Vierailija
15/16 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen Mieleä. Ovat todella kestäviä imureita.

Vierailija
16/16 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut yli kuusi vuotta tuo imuri (muistan, koska ostin silloin, kun tuli tuo vanhempi kissa talouteen), eikä ole ollut mitään ongelmia. Hyvä ja toimiva imuri ja niin hiljainen, että kissat innolla osallistuvat siivoamiseen ja pitävät imuria suunnilleen ystävänään.