Mies, onko kaltaiseni nainen ihan toivoton tapaus?
Olen 26-vuotias. En ole koskaan seurustellut tai edes harrastanut seksiä. Syy tähän on seksuaalinen hyväksikäyttö lapsena, väkivaltainen koulukiusaaminen yläasteella ja se, että häpeän itseäni.
Käyn terapiassa, mutta edistys on hidasta. Kaipaan kuitenkin rakkautta ja kumppania kuten kuka tahansa "normaali" ihminen.
Kommentit (17)
No kertomasi mukaan sinussa ei ole vikaa vaan niissä ihmisissä jotka ovat sinua vastaan rikkoneet.
Et ole toivoton tapaus. Anna ajan kulua ja haavojen parantua ja valitset sitten miehen.
Voi sinua. Et ole toivoton. Toivottavasti löydät mukavan miehen.
-m36
Kyllä mulle kelpaat paremmin ku hyvin.
Kertomasi asiat eivät tee sinusta ainakaan minun silmissäni mitenkään ei haluttavaa. Seksiä kaipaan suhteessa kovastikin mutta tilanteesi huomioiden voisin kyllä odottaa kunnes olet valmis luottamaan minuun.
Vierailija kirjoitti:
Olen 26-vuotias. En ole koskaan seurustellut tai edes harrastanut seksiä. Syy tähän on seksuaalinen hyväksikäyttö lapsena, väkivaltainen koulukiusaaminen yläasteella ja se, että häpeän itseäni.
Käyn terapiassa, mutta edistys on hidasta. Kaipaan kuitenkin rakkautta ja kumppania kuten kuka tahansa "normaali" ihminen.
Ei pidä hävetä itseään, vaan rakastaa itseään, sillä muuten voi olla lopulta vaikea rakastaa ketään muutakaan. Olet hyvä ja arvokas ihminen, ihan siinä missä kuka tahansa muukin.
Hanki itsetuntemusta ja -luottamusta sekä monenlaisia muitakin kivoja asioita elämään, esim. harrastuksia yms.
Etsi empaattista ja ymmärtäväistä miespersoonaa - kyllä sellaisiakin on.
Ja muista, että menneisyydestäkin pitää vaan joskus päästää irti.
Vierailija kirjoitti:
No kertomasi mukaan sinussa ei ole vikaa vaan niissä ihmisissä jotka ovat sinua vastaan rikkoneet.
Jotain ne ihmiset ovat kuitenkin rikkoneet. Kuka nyt rikkinäisen haluaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotain ne ihmiset ovat kuitenkin rikkoneet. Kuka nyt rikkinäisen haluaisi.
Kuka meistä ei ole rikki?
Et ole toivoton tapaus. Olen itse varattu mutta voisin olla ystäväsi ja tukea sinua.
Kaikkea hyvää sinulle. Varmasti löydät onnesi.
M
Olen seurustellut naisen kanssa jolla oli kaltaisesi tausta. Ongelma ei ollut että joutui odottamaan seksiä vaan se en kokenut että olisin ollut tervetullut auttamaan ns. paranemisprosessissa.
Etsi hyvä mies, kerro taustasi ja menkää yhdessä eteenpäin.
Sanoisin, että olet haastava tapaus. Et toivoton.
Suurin ongelma on tulevalla miehelläsi voittaa luottamuksesi.
Sinkkumies
Vaikutat herttaiselta nuorelta naiselta. Ikäsi puolesta voisin olla isäsi, mutta miksipä en olisi nuorempana sinusta kiinnostunut. Kaikkea onnea matkallesi!
Noilla kertomillasi tiedoilla ei vaikuta mitenkään mahdottomalta kumppanin löytyminen. Jos muutoin synkkaa voisin itse ainakin nähdä itseni sellaisessa suhteessakin. Luottamuksen rakentaminen varmaan olisi suurin haaste.
M30 sinkku
Kiitos positiivisista kommenteista. Tuli hyvä mieli. :) Aloittaja
Miksi luulet olevasi toivoton tapaus? Oletko kokenut hyljintää tai huonoja reaktioita?
Me miehet ollaan pääasiassa ihan kivoja ja empaattisia. En usko, että olisi tilanteesi kovinkaan monelle liikaa ja me haluttaisiin olla tukenasi, kun on vaikeaa. Tai ainakin mä ajattelen näin ja toivon, että muutkin miehet.
Luultavasti en ihastuisi sinuun, sillä minun täytyy tuntea itseni halutuksi voidakseni itse tuntea vetoa toista kohtaan. Kauaa en odottaisi.
Et silti ole toivoton tapaus. Varmasti olisi ottajiakin.
Jos et ole bonzo niin kelpaat mainiosti.