Sinettipidennykset
Huomio! Tarvitsen apua. Harkitsen vakavasti sinettipidennysten hankkimista ja ja ajattelin nyt kysyä vähän neuvoa. Ensiksikin tiedoksi vaan, omat hiukseni on kyllä päässä ja on n. 40cm pitkät ja normaalin paksuiset eli semmoset semi paksut. Joo, otan sinetit siis pidentämään, en tuuhennuksiksi. Tarkotus ois ottaa tuolta rupunzelilta semmosta 70cm pitkää originaalia suoraa ja kahdessa sävyssä. Yhdessä paketissa on 28 sinettiä, että mahtaisikohan riittää jos ottaa yhen paketin kumpaakin sävyä. Kuulemma pidennykset pysyy päässä, mutta mä nyt en hirveen aktiivinen kampaamossakävijä ole, että mites haittaako jos aika ylittyy jonkun verran, että onko pidennykset pudonneet päästä vai voiko hyvin aikaa venyttää vaikka muutamalla viikolla??? Ja tuli mieleen, että vaikka asiaan olenkin koittanut perehtyä niin en ole löytänyt tähän tietoa: kun sinettien "käyttöikä" (eli se kolme uukautta) on kulunut umpeen, niin pitääkö koko pidennys vaihtaa vai vain sinetti? Paljonko sinettien laitto (mahdollisesti ne 2 pakettia) tulis maksaa, ja paljonko kustantaa nämä kolmen kuun väliset ns. huollot vai vaihdot vai mitä ne ikinä onkaan.
Ja ennen kuin joku tulee lässyttää jotain turhaa etten tiedä mitään, niin on kokemusta pidennyksistä (klipsit, erittäin epämukavat) ja tämä on nyt mulle uus aluevaltaus ja olen yrittänyt onkia tietoa parhaani mukaan netn syövereistä, mutta kaikkea en ole saanut selville.
Jos joku viittis vähän valasta mun aika pimeetä pääkoppaani ja kertoo asioist vähän niin olisin kiitollinen.
Omasta mielestäni teipit ovat kätevämmät.