Onko jollakin julkkiksella/tuntemallasi ihmisellä "seksikäs" nimi?
Tiedättekö mitä tarkoitan? Yleensä se nimi on s*ksikäs jos ihminen itsekkin on.
Listatkaa tänne.
Mielestäni Viivi Pumpanen on kuuma ja hänen nimensäkkin on aika sexy.:)
Kommentit (14)
Eiks nää Janicat, Jannat, Jeninat, Jessicat ja Jennit oo aina niitä seksibimbojen nimii
Vierailija kirjoitti:
Eiks nää Janicat, Jannat, Jeninat, Jessicat ja Jennit oo aina niitä seksibimbojen nimii
On ja ei. - Luettelemasi nimet ovat aika tavanomaisia naisten nimiä Suomessa...
Vierailija kirjoitti:
Jollain on isot ennakkoluulot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla tulee mieleen j*malattomat tekoripset, insta täynnä pyllykuvia ja feikkitukka noista nimistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla tulee mieleen j*malattomat tekoripset, insta täynnä pyllykuvia ja feikkitukka noista nimistä.
No ei ole mulla ainakaan mitään noista saatana :D ja tiedän kyllä muitakin noiden nimisiä jotka ei oo läheskään kuvailemasi. Et aika typerää olettamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja lisää ennakkoluuloja.... Hae kirjastosta lainaksi vaikka jenni haukion runoteos, jospa saisit jotain muuta ajateltavaa.
Bengt Holmström. Ja siis ihan vain nimi on seksikäs, ei ko. henkilö.
Tuomas ja Janne ovat seksikkäitä nimiä.
Riikka Suikkari, nyk. Warras, ent. Schmidt
Heh. muistan kun kuulin hänen nimensä ensimmäisen kerran luulin nmen viittaavan, johonkin Ankkalinnassa veraiilevista hahmoista ja hieman harmitti kun en keksinyt, että kenen nimi on käännetty muotoon Viivi Pumpainen...