Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka paljon voi " normaalisti" jännittää häitään?

Vierailija
28.04.2006 |

Tämä nyt on vähän outo kysymys mut mua on alkanut ahdistaa kesällä edes olevat hääni aivan sairaasti.

Mies on ihana ja rakastan häntä, joten kai tämä naimisiin meno on aivan luonnollinen jatkuma neljä vuotta kestäneelle yhdessä ololle. Mutta kuinka paljon jännittäminen/hermoilu/ahdistus on viel normaalia?

Te, jotka olette jo alttarille selvinneet ja te, jotka ette sinne uskaltautuneetkaan (jos teitä on) pyydän vastatkaa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja panikoin, että en kyllä pysty sanomaan sitä T A H D O N..

Kaveri sanoi, että ajattele sen kysyvän " Tahdotko miljönääriksi? " ;)

Miehen kanssa juteltiin sitten asiasta ja vihkimishetkellä kyllä sitten hymyilytti ja mies taisi nauraakin hieman, kun hänelle tuo juttu tuli mieleen...

Vierailija
2/3 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ollut sellainen oman tien kulkija ja pelkäsin kai ennen häitä, että minä itse katoaan jonnekin... että musta tulee papin aamenella vaan jonkun vaimo. No, hyvin kaikki on mennyt ja alttarille asti tosiaan pääsin. Mutta oman nimeni pidin kun siitä luopuminen tuntui olevan mulle liikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki järjestelyt on tässä päällä ja mua lähinnä ärsyttää. Kun pitää järjestellä ja ressata puvun ja tarjoilujen ja kaiken kanssa. En ole mikään kovin järjestelmällinen ihminen joten tuntuu ihan kaaokselta tämä kaikki vaikka äitini ja miehen äiti ja mieskin auttelee.

Mut entä jos en haluakaan häitä? Miksi naimisiin pitää mennä edes?

ap