Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä syytä sinulle on eniten sanottu, kun joku ei ole halunnut alkaa kanssasi parisuhteeseen?

Vierailija
13.07.2018 |

Minä aikanaan sain niin monta kertaa lauseen "sä olet mulle ku veli", että se nykyään vaan naurattaa.

Mites muilla?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mikään työsuhde ole, ei tarvitse perustella. "It's not you it's me" on ihan pätevä, kun tarkoitus on päästää irti eikä antaa toivoa.

Vierailija
2/16 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kysellyt perusteluja. Mulle riittää ihan se, että oikeanlaista tunnetta ei ole puolin tai toisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En tiedä miks". Tää on oikeesti ehkä oudoin selitys ikinä, mutta mun kohdalle tullut parikin kertaa, ja molemmissa miehet oli niitä aloitteellisia ensin. Mun nykyinenkin käytti tätä kerran, vaikka nyt sitten yhteen päädyttiinkin. Osaiskohan joku mies tulkata tuon?

Vierailija
4/16 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran pyysin yhtä kaveripoikaa elokuviin, ajattelin että olisi ihan luonnollista tutustua paremmin ja viettää aika kaksistaankin, kun kerran kavereita oltiin. Ajattelin, että siinä samallahan sen huomaisi, jos synkkaa paremminkin.

Sain vastauksen: "Mä kyl käyn vaan elokuvis mun kavereiden kanssa". Ilmeisesti emme olleet sitten kavereita hänen mielestään :D oltiin kyllä puheissa päivittäin ja tekstailtiin paljon, puhuttiin aika paljon kaikesta. Monesti annoin neuvoja tyttöihin liittyen.

Vierailija
5/16 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet liian hyvä minulle sanoi naikkonen.

Vierailija
6/16 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ollut tilanteessa, jossa olisin pyytänyt jotakuta kanssani parisuhteeseen. Sen sijaan olen käynyt treffeillä, tavannut ihmisiä, joitakin useammankin kerran, kunnes he ovat tavalla tai toisella ilmaisseet, ettei kiinnosta enää jatkaa tutustumista. Yleensä se on kai ollut jotain ympäripyöreää siitä, ettei ole riittävästi yhteistä tai ei oikein tunnu siltä että kannattaisi jatkaa.

Vierailija
7/16 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulle ole koskaan mitään sanottu, ghostattu vaan. En kuitenkaan voi siitä ketään tuomita, kun itsekin olen toiminut samalla tavalla

Vierailija
8/16 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran pyysin yhtä kaveripoikaa elokuviin, ajattelin että olisi ihan luonnollista tutustua paremmin ja viettää aika kaksistaankin, kun kerran kavereita oltiin. Ajattelin, että siinä samallahan sen huomaisi, jos synkkaa paremminkin.

Sain vastauksen: "Mä kyl käyn vaan elokuvis mun kavereiden kanssa". Ilmeisesti emme olleet sitten kavereita hänen mielestään :D oltiin kyllä puheissa päivittäin ja tekstailtiin paljon, puhuttiin aika paljon kaikesta. Monesti annoin neuvoja tyttöihin liittyen.

Tai sitten oletti teidän olevan enemmän ja ei halunnut ”kaverideiteille”?

Vierailija
9/16 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan ole koskaan sanonut mitään syytä. Homma on vain kuivunut kasaan, tai minut on ghostattu, tai annettu ymmärtää, että olen käsittänyt väärin ja minusta haettiinkin vain ihan muun laista seuraa.

Kiva olisi ollut joskus joku selitys saada, tietty. Vaikka kertoisivatko totuutta kuitenkaan?

Jos toinen ei ole kiinnostunut niin ei sitten vain ole. Surullista. Eiköhän me kaikki ole koettu tämä. N

Vierailija
10/16 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

'Meillä on nii erilaiset elämäntilanteet' (miehellä oli pieniä lapsia, mulla nuorin 17).

'Mä en töiltäni oikeen ehdi seurustella'(työnarkomaanilta vaikutti, kinusi sittemmin takaisin mutten menny).

'Sä oot iha nymfo' (:D Mies ei ollut läheskään niin seksuaalinen kuin minä eikä erektio kestänyt koskaan muutamaa minuuttia kauempaa)

Nykyään annan olla jossei kiinnosta. N

Vierailija
11/16 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Ei ole sitä oikeaa fiilistä jatkaa.

-👻

-Pari kertaa, kun suhde on ehtinyt kestää jo kauemmin, on sanottu, että kun minulla on niin kiireinen elämä niin katsoo mies ettei mahdu siihen mukaan. Joopa, päivätyö, yhden lapsen yksinhuoltaja, muutama tunti viikosta liikuntaharrastusta. Tulkitsin tämän sillä tavalla että kaveri just was not that in to you/ei halunnutkaan osaksi tätä mun perhettä.

Vierailija
12/16 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole sitä tunnetta mitä sä multa odotat.

Vierailija
13/16 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten? Muistan vaan yhden tällaisen tilanteen....

Tyyppi kyllä tykkää musta mutta ei halua suhteeseen kenenkään kanssa. Ah, niin klassikko...mutta

Sepä olikin totta!

Ollaan kavereita vieläkin, yli 20v myöhemmin, eikä jätkä ole koko aikana seurustellut vakavissaan kenenkään kanssa.

Vierailija
14/16 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen eikä minulle ole koskaan sanottu mitään syytä. Kerran sain vuosia myöhemmin selityksen, että "olin liian nuori silloin", vaikka tällä samalla henkilöllä oli kuitenkin muita tyttöystäviä jo silloin nuorena.

Vierailija
15/16 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko oon ruma, mul on liian pienet tissit tai sit mies ei ”osaa” seurustella. Ikää 29 ja kertaakaan en ole suhteeseen päässyt :(

Vierailija
16/16 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulkitsin tämän sillä tavalla että kaveri just was not that in to you/ei halunnutkaan osaksi tätä mun perhettä.

Osaksi sun perhettä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän