Olen nuori mies ja minulla on yli 2500€ pankkitilillä, en ole tuhlannut rahoja naiseen
Kommentit (24)
Hieno juttu. Onko sulla joku tietty säästökohde vai oletko luonteeltasi säästäväinen? Vai onko sinulla niin suuret tulot, että 2500 euroa on sinulle pieni summa?
Olen vanha akka ja minulle tulee huomenna suunnilleen tuon verran nettopalkkaa. Mieheen olen tuhlannut kyllä aika paljon, tälläkin viikolla ostin keikkalippuja yli satasella. Yksi sellainen keikka, josta hänelle kerroin ja toinen yllätykseksi.
Mutta vastaukseksi kysymykseesi: Älä tuollaista tilin saldoa pidä kovin merkittävänä asiana.
Tuollainen summa on lainanlyhennys ja laskut yhteensä. Pitäydy vaan poikamiehenä.
Onhan tuo nuorelle ihan hyvä raha. Ja ihan fiksua olla tuhlaamatta sitä naisiin, autoihin, viinaan tai muuhun höpötykseen. Muista kuitenkin elää myös!
Olen nuori mies ja tililleni tulee joka kuukausi lähes tuplana tuo. 2500€ ei vittu. Mulla on osakkeita n. 150k arvosta ja kryptot oli korkeimmillaan 800k, nyt vain 450k..
Vierailija kirjoitti:
Olen nuori mies ja tililleni tulee joka kuukausi lähes tuplana tuo. 2500€ ei vittu. Mulla on osakkeita n. 150k arvosta ja kryptot oli korkeimmillaan 800k, nyt vain 450k..
Kannattaisko sun lähteä vaikka naisten kanssa huviveneajelulle tai jotain muuta hauskaa tekemään, eikä kirjoitella vauvapalstalla osakesalkkusi arvosta?
Hyvä hyvä! Mun pojalla (7v) on reilu 1000€ tilillä, eikä ole tuhlannut niitä naiseen, vielä ainakaan :)
Vierailija kirjoitti:
Hyvä hyvä! Mun pojalla (7v) on reilu 1000€ tilillä, eikä ole tuhlannut niitä naiseen, vielä ainakaan :)
Ei kai se nyt vielä kun on alaikäinen. Odotas kun täyttää 18v, niin riemu ratkeaa.
Tulit tänne kehuskelemaan piheydelläsi ja taskurahoillasi? Säälittävää touhua. Naiset ei muutenkaan tykkää piheistä miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Joo. Kirjoituksestasi tosiaankin huomaa, että olet peräti niin nuori mies, ettet ole vielä oppinut kirjoittamaan kuusinumeroisia lukuja numeroilla oikein: 150 000, 800 000 ja 450 000.
Luuletko tosissasi olevasi jotenkin katu-uskottava noilla k-numeraaleillasi? Huti tuli: olet enemmänkin lapsellinen. Tuo k-vitsi on iankaikkisen vanhaa ja väsynyttä huumoria.
Sinun kannattaisi varata noista "k:oistasi" parikymmentä koita yksityisopetukseen, jossa paikattaisiin oppivelvollisuuskoulussa lasku- ja kirjoitustaitoihisi jääneitä puutteita.
Hyvä että on säästöjä.