Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten päästä katkeruudesta?

Vierailija
12.07.2018 |

Miten unohtaa huono kohtelu jota on saanut kokea ihan liikaa niin perheen kuin ystävienkin taholta? Loukkaavat kommentit, epäkunnioittava käytös, luottamuksen pettäminen. Tavallaan olen antanut anteeksi: olen monien minua loukanneiden kanssa ihan hyvissä väleissä ja saatan pitkiksikin ajoiksi unohtaa vanhat asiat, mutta sitten taas jokin muistuttaa niistä ja masennun kun muistan, miten vähän nämä ihmiset minua (käytöksensä perusteella) arvostavat.

En tiedä miksi tunnun vetäväni puoleeni kusipäistä porukkaa. Huono itsetunto varmasti yksi tekijä. Elämä on vaan niin vaikeaa kun ei haluaisi ihan yksinkään jäädä mutta ihmisiä joita kohtaan ei ole mitään kaunaa on ehkä yksi.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama.

Vierailija
2/5 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkeruus, hapokkuus, makeus, suolaisuus ja tulisuus on ruuanlaiton 5 viisasten kiveä!

Älä ollenkaan ole siitä pahoillasi, vaan passaat sen erilaisilla ainesosilla kohdilleen!

Sinkkumies

Vierailija
4/5 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten unohtaa huono kohtelu jota on saanut kokea ihan liikaa niin perheen kuin ystävienkin taholta? Loukkaavat kommentit, epäkunnioittava käytös, luottamuksen pettäminen. Tavallaan olen antanut anteeksi: olen monien minua loukanneiden kanssa ihan hyvissä väleissä ja saatan pitkiksikin ajoiksi unohtaa vanhat asiat, mutta sitten taas jokin muistuttaa niistä ja masennun kun muistan, miten vähän nämä ihmiset minua (käytöksensä perusteella) arvostavat.

En tiedä miksi tunnun vetäväni puoleeni kusipäistä porukkaa. Huono itsetunto varmasti yksi tekijä. Elämä on vaan niin vaikeaa kun ei haluaisi ihan yksinkään jäädä mutta ihmisiä joita kohtaan ei ole mitään kaunaa on ehkä yksi.

Maailma on koetuspaikka ja Jumala tahtoo koetella sinua. 

Sinkkumies

Vierailija
5/5 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä keskittymällä itsensä kehittämiseen eri osa-alueilla ja tutustumalla jollain tavalla uusiin ihmisiin. Pitämällä etäisyyttä niihin, jotka eivät arvosta.