Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko Aarnio-sotku horjauttanut sinun luottamusta poliisiin?

Vierailija
12.07.2018 |

Kyse ei ole yhdestä ihmisestä joka vain sattui luisumaan rikolliselle tielle. Koko sotku on paljastanut väärinkäyttöä ja laiminlyntiiä varsin laajasti aivan ylintä johtoa myöten.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan vahvistanut käsitystäni. 

Vierailija
2/5 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajojahti Aarniota kohtaan. Todelliset rikolliset, esim. lasten seksuaaliseen hyväksikäyttöön syyllistyneet, pääsevät ehdonalaisella. Naurettavaa että mun vetomarkkoja tuhlataan poliisiin kun todelliset rikolliset saavat mellastaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ihmetytä, että Aarnion tapaisia voi poliisina olla. Sen sijaan se, ettei ole ollut mitään valvontaa, on todellakin ollut minulle suomalaisena veronmaksajana pettymys. Koska Aarnio teki tulosta, hän sai johtaa huumepoliisia kuin yksinvaltias vailla valvontaa. Aivan kummallista on myös, ettei johto puuttunut huumepoliisin ja KRP:n tulehtuneisiin väleihin. Ei Suomessa voi olla poliisiorganisaatiossa tällaista. Mutta niin vaan annettiin olla. Aarnio piti huolen vihanpidon jatkumisesta, koska tiesi, että yhteistyö altistaisi hänet kiinnijäämiselle. Ylin johto sulki silmänsä ihan aktiivisesti. Päitä olisi pitänyt pudota.

Vierailija
4/5 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajojahti Aarniota kohtaan. Todelliset rikolliset, esim. lasten seksuaaliseen hyväksikäyttöön syyllistyneet, pääsevät ehdonalaisella. Naurettavaa että mun vetomarkkoja tuhlataan poliisiin kun todelliset rikolliset saavat mellastaa.

Aarnio on kuitenkin huumekauppias, joka on tuhonnut useita ihmisiä. Paska.sakkia siis.

Vierailija
5/5 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä juuri. Anneli Auerin tapaus sen sijaan horjutti käsitystäni koko suomalaisesta oikeusjärjestelmästä.