Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minut pyydettiin mökille talkoisiin, sain selville että "talkoot" olivat sitä, että laitan ja tarjoilen miehille ruokaa/viinaa

Vierailija
12.07.2018 |

Luulin tosiaan, että menisin auttamaan esim. puusavotassa, remontissa, maalaamisessa, mutta ei. Minut oli ilman mitään kysymättä nimitetty ilmaiseksi kokiksi/tarjoilijaksi/piiaksi/kotitalousorjaksi. Mitään talkoita ei ole olemassakaan, klapikoneella pistävät vähän puita halki ja lopun aikaa ryyppäävät, uivat ja mässäävät.

Taidanpa tehdä niin että olen aamulla hävinnyt ystäväni luokse ilmoittamatta mitään miehelle ja lähden ystävän kanssa kylpylään.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit mieluummin ollut siis ilmainen renki?

Vierailija
2/22 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ota ne viinat matkaasi :))

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin mielelläni osallistunut töihin siinä määrin missä muutkin ihmiset, mutta olivat jaoitelleet "miesten työt" siihen, että maksimissaan tunnin työntävät puita halkomakoneeseen ja ilmeisesti aikovat maalata sen n. 1m* 1m mitä huvimajasta on maalattavaa jäljellä.  Kuten sanoin, minun oletetaan tekevän ruuat ja tarjoilevan juomat koko seurueelle, lisäksi siivoavan jäljet.

ap

Vierailija
4/22 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, mun reaktio varmaan olisi ollut että "miksi ei", todellisuudesssa olisin ensin istunut kuistille, ottanut lasin viiniä, kuunnellut musiikkia. Jossain vaiheessa tehnyt jotain helppoa ruokaa kaikille, toki myös itselle. Ja jatkanut chillausta kuistilla viinin kanssa.

Näitä talkoita, jotka on junttimaisia, ei tartte niin vakavasti ottaa..

Vierailija
5/22 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae tai tilaa pizzat lähimmästä kylästä ja laitat ne tarjolle avaamalla pizzalaatikot. Eihän sun niitä ruokia kuitenkaan omasta pussista tarvitse maksaa? Ekstrana vielä pari makkarapakettia ja sinappituubi ja avot - homma hoidettu. Siivouskin hoituu roskat nuotiossa polttamalla. Kaljat ne miehet varmaan osaa ja älyää itsekin sinne kantaa.

En todellakaan alkaisi itsekään miksikään piiaksi vain sukupuoleni perusteella. Toki jos toiset oikeasti raataisivat niska limassa jotain uutta hirsisaunaa sinne pystyyn, niin keittelisin jonkun lihasopan ja paistaisin vaikka lettuja. Mutta tuommoista näpräämistä en palkitsisi kuin heittämällä kehiin minimipanoksen.

Vierailija
6/22 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisitko joutunut myös seksiorjaksi :o?

Vierailija
7/22 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille tuo monesti menee. Sitten istuvat mökissä lepäämässä kun keittävät perunoita.

Vierailija
8/22 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisille tuo monesti menee. Sitten istuvat mökissä lepäämässä kun keittävät perunoita.

Aika huonot ruoat teillä, jos ette syö muuta kuin keitettyjä perunoita.

Vierailija
9/22 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin mielelläni osallistunut töihin siinä määrin missä muutkin ihmiset, mutta olivat jaoitelleet "miesten työt" siihen, että maksimissaan tunnin työntävät puita halkomakoneeseen ja ilmeisesti aikovat maalata sen n. 1m* 1m mitä huvimajasta on maalattavaa jäljellä.  Kuten sanoin, minun oletetaan tekevän ruuat ja tarjoilevan juomat koko seurueelle, lisäksi siivoavan jäljet.

ap

Lähde sieltä heti. Niinku  heti. nyt.

Vierailija
10/22 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
11/22 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

No, niin kuin on jo ehdotettu, teet samaan tyyliin oman osuutesi. Kaikki ylimääräinen on sinun tyhmyyttäsi ja draamanhakemista.

Vierailija
12/22 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä ne siat!!! (<- jes, monikko opittu)

Vierailija
13/22 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla kokemusta noista ja olet hyvä ja nopea ja aikaansaava noissa puusavotassa, remontoinnissa ja maalaamisessa?

Vai onko ongelma se, että sinulta ei vaan edes kysytä asiasta?

Itse olisin taas ikionnellinen, jos minut pyydettäisiin laittamaan ruokaa talkoisiin, se on minun juttuni. Noita puusavotta- ja remonttihommia en osaa enkä pysty tekemään itsenäisesti, olen silloin vain jaloissa pyörimässä ja tarvin ohjausta, se turhauttaisi vain kaikkia.

Vierailija
14/22 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

No, niin kuin on jo ehdotettu, teet samaan tyyliin oman osuutesi. Kaikki ylimääräinen on sinun tyhmyyttäsi ja draamanhakemista.

Eli ap:n pitäisi juoda yhtä humalaan mitä miehetkin? Ei kukaan jaksa kuunnella selvinpäin laumaa humalaisia miehiä, ne on ihan s**tanan rasittavia. Paremmin menee, kun menee jonnekin muualle, vaikka ystävän kanssa kylpylään.

Vierailija
15/22 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kyllä kivaa vastaavassa tilanteessa kun pilkoin salaattia, kuuntelin musiikkia, siemailin viiniä ja katoin pöytää. Välillä työnsin pari klapia saunan pesään. Muut raatoivat raskaita hommia ja olivat tyytyväisiä kun heitä vähän huollettiin. Ajoissa nukkumaan ennen kuin raskaat huvit palkitsivat raskaat työt.

Vierailija
16/22 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä luule, vaan kysy! Kaikesta voi mielensä pahottaa. Suutakaan ei kannata avata jos joku tuntuu kohtuuttomalta. Voisin pyytää muutaman henkilön samanlailla tekemään ruokaa ja ilomielin he tulisivatkin. Voisin myö itse mennä talkoisiin kokiksi. Joku soppa ja kertakäyttöatiat jos laiskottaa. Tunti töitä ja loppu ilta chillisti.

Vierailija
17/22 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo mikä provo, miljoonanteen kertaan kierrätettynä. -1/5

Vierailija
18/22 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielelläni lähtisin ruoanlaittoon ja huushollinpitoon. Olen aikoinani saanut olla vihaksi pistelemään asti puusavotassa, rakentamassa, multaa ajamassa...jne "miesten töissä".

Tuntuisi ylelliseltä laittaa vain ruokaa (pidän ruoanlaitosta)  ja vähän siivoilla paikkoja.

Tietysti söisin ja- jukoliste- joisin myös itse.

Vierailija
19/22 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs ystävä kutsui facebookin kautta heille talkoisiin porukkaa. Eli siivoo niiden sontaläjä. Oli laittanut sinne loppuun, että paikalla myös keittiömestari tekemässä ruokaa eli varmasti ihania herkkuja tiedossa ( minun mies siis olisi kokkaamassa).  Soitin miehelleni etten minä tiennyt, että olet menossa. Mieheni oli että aijaa en mäkää kyllä tienny ja toiseks mehän ei olla edes suomessa silloin. Katoin sitä päivämäärää uudelleen, niin kyllä emme edes ole täällä. Pokka muija ilmottaa, että mies menossa sinne ja sit ei kuitenkaa mieheltä edes viitsi kysyä.

Vierailija
20/22 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillehän käy vähän samalla tavalla, kun nainen ehdottaa hauskaa päivää kaupungilla :P

"Katsos, mennään terassille syömään ja juomaan, mut ihan enste mä ihan vähän vilkaisen jotakin..."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi