Kannattaako enää kolmekymppisenä yrittää olla nuorekas?
Kommentit (14)
Tottakai kannattaa ja kolmekymppinen on vielä nuori!
mitä sitä pitäis tehdä, värjätä hiukset valmiiksi harmaaksi ja alkaa kutomaan kiikkustuolissa villasukkia?
No sä oot just rajalla. Alta kolmikymppiset on nuoria ja yli kolmikymppisille jää sitten raskas nuorekkuuden tavoittelu. Ja tästä ei voi valittaa.
Vierailija kirjoitti:
mitä sitä pitäis tehdä, värjätä hiukset valmiiksi harmaaksi ja alkaa kutomaan kiikkustuolissa villasukkia?
Eikös nuoret värjää hiuksensa harmaiksi nykyään? Ajattelin lähinnä päinvastoin, että ei edes aloita hiusten värjäämistä ja on vain asiallinen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös nuoret värjää hiuksensa harmaiksi nykyään? Ajattelin lähinnä päinvastoin, että ei edes aloita hiusten värjäämistä ja on vain asiallinen.
Ap
lähinnän hopean sävyiseksi
Sä oot mulle liian nuori. Tykkään enemmän kypsemmästä lihasta 40-55v.
T: Sportboy 28v
Mustaa vaan päälle joka päivä ja kaikille kertomaan miten suunnittelet jo kuolinsiivousta.
Vierailija kirjoitti:
Ok. Sitä en edes kysynyt.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok. Sitä en edes kysynyt.
Ap
Mutta sait vastauksen kuitenkin. Olet vielä nuori ja ehkä melko kokematonkin? Et vielä kokeneen leidin veroinen joka viettelee nuoren miehen ja jättää alapäähän huulipunan jäljet.
Siis täh ☺ Koen kyllä olevani vielä aika nuori (täytin juuri 30.) Peilistäkin katsoo aikamoinen babyface, mua luullaan aina joksikin 22-vuotiaaksi sen takia. Äitini geenit kai perinyt, hän täyttää 59 ja jos ikää olisi pakko veikata, sanoisin nelivitoseksi.
Vierailija kirjoitti:
"Sportboy 28v" 😆
Anteeksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Sportboy 28v" 😆
Anteeksi
No mitä nyt? :D
Siis täh? Vastahan tässä aloitellaan. Nyt voi jättää lastenvaatteet pois ja pukeutua kuin nuori. T. 33
Miksi pitäisi yrittämällä "yrittää" mitään? On vain sellainen kuin on. Jos huppari ja farkut on se itselle mukavin asu, niin sitä saa pitää oli sitten 16 tai 56. Jos oma suosikkimekko on polvipituinen pikkumusta, niin you do you, oli ikää sitten 21 tai 71. Hiukset saavat olla maantienharmaat, harmaat, punamustat tai vaikka kirkkaan vihreät alakoulusta hautaan. Kaksvitonen saa kutoa ja kuuskymppinen hakata pleikkaria.
Aina kannattaa.