Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vikingline vs Siljaline

Vierailija
16.07.2008 |

.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietimme tässä kummalla menisimme elokuussa sukulaisiin Ruotsiin....

Kokemuksia? Itse kattelin, että Viking olisi halvempi...?

Vierailija
2/19 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

That's so true!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
17.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin lasten kanssa!! Mutta muutenkin siistimpi.

Viikkarit täynnä manneja ja örmyporukoita.

Vierailija
4/19 |
17.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mukavaa saada palvelua suomenkielellä, Siljallahan pääasiassa virolaisia työntekijöitä. Ja ainakin viime kesänä viikkarilla panostettiin lapsiin, henkilökunta mm. opetteli lasten nimet "lastenkannella"..siis koko kymppikansi oli lastenmaata.

Vierailija
5/19 |
17.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siljalla risteiltiin Hgistä. Henkilökunnassa ei ollut virolaisia, ruotsalaisia jokunen.

Vierailija
6/19 |
17.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laivat on ikävä kyllä vähemmän hienoja kun siljat, mutta muuten mukavampia. Ja erityisesti ravintolapuolella viking pesee siljan ihan kuusnolla.

Vierailija
7/19 |
17.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silja Symphonylla ja Serenadella en ole törmännyt yhteenkään virolaiseen työntekijään. Ihan palvelua olen suomeksi saanut.

Siistit laivat ja paljon lapsiperheitä, Ei örveltäjiä.

Suosittelen.

Vierailija
8/19 |
17.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silja Symphonylla ja Serenadella en ole törmännyt yhteenkään virolaiseen työntekijään. Ihan palvelua olen suomeksi saanut.

Siistit laivat ja paljon lapsiperheitä, Ei örveltäjiä.

Suosittelen.

Viime vuonna tehtiin yksi reissu niin, että mentiin Vikingillä (oleskeltiin välissä Tukholmassa joku aika) ja palattiin Siljalla. Siljalla oli todellakin lapsiperheille paljon paremmat ohjelmat ja muut!

Vierailija
9/19 |
17.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska on niin eighties, kuin vaan olla ja voi! Aivan ajastaan jälkeen jäänyt linja.

Vierailija
10/19 |
17.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sitten ihan katasrofi mennä Vikingillä, kun se olisi halvempi? Siis lapsen kanssa?

Ap

Vierailija
11/19 |
17.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siljan taso on romahtanut fuusion jälkeen. Itse olen saanut siellä, siis nykyisellä Tallinkilla viime kerroilla niin huonoa palvelua, että olen ajatellut siirtyä Viikkarille, vaikka ne laivat ovatkin vähän huonompia.

Vierailija
12/19 |
17.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen käynyt tänä vuonna 3 kertaa ja 4 eri laivalla ja kaikilla laivoilla saanut erinomaista palvelua.

Mitään moittimista ei ole ollut ja henkilökunta suomalaista. Joku taisi Tax freessa olla ruotsalainen.

Vierailija
13/19 |
17.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viking:

+ Ruoka! Ihanaa!

+ Edullisuus

+ Hyvä palvelu

- Sekavat ja vanhat laivat

Silja:

+ Selkeät laivat

+ Laivalla helppo liikkua

+ Monipuoliset hytit

+ Laivalla kivasti puuhaa

- Onnetonta ruokaa

- Palvelu vaihtelevaa, joskus todella töykeää

Vierailija
14/19 |
17.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja erityisesti ravintolapuolella viking pesee siljan ihan kuusnolla.

osalta. Olen matkustanut molemmilla parin kuukauden sisällä. Silja on siistimpi ja korkeatasoisempi kaikin puolin.

Vierailija
15/19 |
17.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen edelleen sitä mieltä, että Viking on pop. Sillä ollaan risteilty lasten kanssa vuosikaudet edullisen hinnan takia (saadaan alennushintaan). Siljalla oltiin tänä kesänä reittimatkalla ja mun mielestä sen taso ei ollut sen kummempi. Vikingillä leikkitädit on pätevämpiä. Buffet oli Siljalla parempi, mutta leikkitilat yms. Vikingillä (kesäloma-aikaan). Siljan hytti oli muuten huonosti siivottu toisin kuin Vikingin.

Vierailija
16/19 |
17.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

panostettu tosi paljon lapsiin. Isot tilat eri-ikäisten lasten touhuille. Pomppulinnaa, trampoliinia, potkuautoa, pöytäpelejä jne. Ja Muumi-disco.

Noi jutut on ihan joka koululaisten loma-aikana. Ja ainakin 9 vuotta ollut. Pidemmälle en tiedä, kun en vielä lasten kanssa liikkunut laivoilla.

Vierailija
17/19 |
17.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

panostettu tosi paljon lapsiin. Isot tilat eri-ikäisten lasten touhuille. Pomppulinnaa, trampoliinia, potkuautoa, pöytäpelejä jne. Ja Muumi-disco.

Vierailija
18/19 |
17.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja erityisesti ravintolapuolella viking pesee siljan ihan kuusnolla.

osalta. Olen matkustanut molemmilla parin kuukauden sisällä. Silja on siistimpi ja korkeatasoisempi kaikin puolin.

Minäkin matkustanut molemmilla laivoilla aivan lähiaikoina ja kyllä Vikingin buffet ruuat ovat ehdottomasti paremmat ja vielä puolet halvemmat kuin Siljalla.

Vikingin ruoka oli maukasta, monipuolista ja suu olisi syönyt mutta kun vatsa ei enää vetänyt. Siljalla ruoka oli mautonta! erittäin onnetonta... valikoimaa enemmän mutta eipä lohduttanut kun maku niin köpsä. Aamiainenkin Siljalla aivan kauhea. Käyttävät esim. virolaisia nakkeja ja lihapullia jotka karmea makuisia. Vaikka en tosin niitä itse kaivannutkaan...

Minulle jäi se fiilis että Vikingillä ruoka oli erinomaista ja Siljalla puolestaan mitäänsanomatonta.

Vierailija
19/19 |
17.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Symphonykin 18-vuotias

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi