rahaa ei ole, en saanut ehkäisevää toim.tulotukea
Kysyin vuokravelkaan. En saanut. Olen niin köyhä etten oikeastaan voi enää edes ruokaa ostaa.
Asumistuki pieneni melkein 200 eurolla.
Luin kuitenkin netistä ettei Kelalta saa tukea vuokravelkaan vaikka päätöksessä niin väittävät.
Toisessa toimistossa kuitenkin antoivat tukea turhanpäiväiseen asiaan tutulleni.
Miten tää oikein menee?
Kommentit (13)
Miksi asumistuki pieneni? Nousivatko tulosi?
Mikä on tuttavasi turhanpäiväinen asia?
Vierailija kirjoitti:
Oletko soittanut Kelaan ja kysynyt tätä asiaa ihan perusteluineen? Vai jätätkö nyt jotain kertomatta?
Soitan tänään. Hain siis kaupungilta tukea.
Vierailija kirjoitti:
Koska lapseni on 18-v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska lapseni on 18-v.
Se asia oli tyyliin jalkahoito.
Vierailija kirjoitti:
Kysyin vuokravelkaan. En saanut. Olen niin köyhä etten oikeastaan voi enää edes ruokaa ostaa.
Luin kuitenkin netistä ettei Kelalta saa tukea vuokravelkaan vaikka päätöksessä niin väittävät.
Toisessa toimistossa kuitenkin antoivat tukea turhanpäiväiseen asiaan tutulleni.
Miten tää oikein menee?
Mistä rahattomuutesi johtuu? Asumistuki pienenee jos tulot nousevat joten lienet tuhlannut rahasi johonkin muuhun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska lapseni on 18-v.
Sitten lapsi ulos asunnosta tai osallistumaan vuokranmaksuun.Niin se menee muillakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tää oikein menee?Mistä rahattomuutesi johtuu? Asumistuki pienenee jos tulot nousevat joten lienet tuhlannut rahasi johonkin muuhun.
Terveydenhoitokuluista lähti kierre.
Minulla asumistuki pieneni tänä vuonna J Sipilän takia. Kikyn johdosta asumistuen omavastuuta suurennettiin. Ed. vuonna tuen suuruus oli n. 200 €, nyt 19,90.
Terveydenhoitomaksuihin (kunnallinen), saa toimeentulotukea.
Kun lapsi täyttää 18v, niin ei asumistuen pitäisi tippua, paitsi jos lapsella on tuloja.
Monesti 18v on vielä opiskelija, joten tulot eivät kummoiset ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska lapseni on 18-v.
Se asia oli tyyliin jalkahoito.
Esim. diabeetikolle usein todella tärkeä asia.
Oletko soittanut Kelaan ja kysynyt tätä asiaa ihan perusteluineen? Vai jätätkö nyt jotain kertomatta?