Rahalla?
Tänään oli ostosreissulla panetus päällä ja mietin että onko teille naiset ehdotettu jotain rahaa vastaan?
Miten suhtautuisitte jos tämmönen 36v ukkomies (varmaan tavallisen näköinen), hieman ylimääräistä mutta muuten siisti kysyisi että miten vaikka käsihommat viidellä kympillä? Tai mihin asti voisitte mennä ja millä hintaa? Itselle ainakin ihan EI KIITOS riittäisi ja jättäisin kyllä rauhaan
Kommentit (10)
Lähinnä mietin että miten reagoisitte? Tulisiko heti läpsy ja poliisi paikalle?
Kokisin syvästi loukkaavana. Näytänkö muka hu0ralta? Saisin tod näk raivarin heti, julkiesti. Miksi olisit niin tyhmä? Miksi lähestyisit kunniallisia naisia noin? Ammattilaiset päivystää muualla. Olisko toi sulle joku kiero valtapeli vai mitä?
Miksi pitäisi tarjota ensimmäisenä rahaa?
Mun elämänkokemuksen perusteella parempi flaksi käy jos pyytåä ilmaiseksi. Kyllä nainen kertoo sen jälkeen, jos ei ilmaiseksi rupea hommiin. Tuolla tavalla kun lähestyy asiaa, niin huomattavasti vähemmän tulee vihaisia reaktioita.
Empä tiedä mistä tuli mieleen, tai no järjetön panetus koko päivän. Ymmärrän kyllä loukkaantumisen asiasta. Huoriin en kuitenkaan ikinä menisi ja eikös ammattilainen halvimmillaan antaisi suikkarin viidellä kympillä. Ehkä tämä on joku haave ihan tavallisesta (ehkä vähän rehevästä) naisesta jonka kanssa päädyn ostoskeskuksen vessaan/auton takapenkille ”vahingossa” ja joka haluaa vaikka vain käsin hoidella mut ja se joku 50e on vaan vaivanpalkkaa
No hulluna sinua pitäisin ja lähtisin äkkiä pois paikalta.
Kamala ajatus, että tekisin sen rahasta. Onko toi sulle joku fetissi? Jotkuthan haluu maksaa, tai saada maksun, ne kiihottuu siitä.
Mikset tumputa, sillä se helpottaa?
Vierailija kirjoitti:
Mun elämänkokemuksen perusteella parempi flaksi käy jos pyytåä ilmaiseksi. Kyllä nainen kertoo sen jälkeen, jos ei ilmaiseksi rupea hommiin. Tuolla tavalla kun lähestyy asiaa, niin huomattavasti vähemmän tulee vihaisia reaktioita.
Mites tuo menisi? Joku nainen yksin vaikka ostoskeskuksen penkillä niin suoraanko kysymään että olet todella kuuman näköinen, voisitko auttaa mua pienessä ongelmassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites tuo menisi? Joku nainen yksin vaikka ostoskeskuksen penkillä niin suoraanko kysymään että olet todella kuuman näköinen, voisitko auttaa mua pienessä ongelmassa?
Jotenkin tuohon tyyliin. Eli kertoo suoraan, että nainen on viehättävän näköinen ja tekisi mieli seksiä hänen kanssa. Kyllä se siitä kokemuksen karttuessa jalostuu ja oppii näkemään, että minkä näköiselle naiselle missäkin tilanteessa kannattaa ehdotella. Jos tyrkyttää ensimmäisenä maksua seksistä, niin siinä tulee kertoneeksi, että nainen näyttää maksulliselta, mikä on useimmille turn-off...
olitko milloin pessyt vehkeesi viimeksi
Joo aamuyöllä on joskus joku vanhempi herra baaritiskin ääressä kysynyt, että mitä maksaa. En ollut kaupan.
Itseään myyviä naisia kutsutaan prostituoiduiksi eli maksullisiksi. Tosin moni antaa ilmaiseksikin. Vaikka onko sillä loppupelissä muuta eroa kuin toiset on ammattilaisia ja toiset ....