Oletko ollut mukana lapsesi armeijan laajassa terveystarkastuksessa?
Meillä olisi tässä edessä tammikuussa, joten siksi kyselen.
Poika sanoi jo etukäteen, että ei halua minua mukaan kun siellä kuulemma ovat muutkin pojat ilman äitiään.
En tiedä sitten miten asia oikeasti on. Ei kai sentään oleteta huoltajan olevan paikalla itse tarkastuksessa?
Kommentit (92)
Vierailija kirjoitti:
Heitin pojan pihaa. Ei näkynyt muita äitejä :)
Ymmärrän ajatuksesi, nämä on meidän pienet pojantylleröt, vauvoja for ever <3
siis pihaan.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän yhden äidin joka oli mukana lääkärissä, ihan siellä vastaanotolla asti. Tunsin niin järkyttävää myötähäpeää tätä äitiä kohtaan ja sääliä poikaa kohtaan. Eli ei, äidin ei kuulu enää tuolla olla mukana!
Miksi poika sitten päästi äidin mukaan?
Vierailija kirjoitti:
Minua hävetti kun äiti sisko tyttöystävä ja tyttöystävän äiti halusivat ehdottomasti tulla mukaani. Oli noloa kaikkien nähden siinä lääkärin tarkastuksessa kun joutui riisuuntuun nakuksi ja lääkäri tutki joka paikan.
Toivottavasti lääkäri tutki peräaukkosi tiukkuuden sillä tiukka anus on iso plussa armeijassa sekä vankilassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän yhden äidin joka oli mukana lääkärissä, ihan siellä vastaanotolla asti. Tunsin niin järkyttävää myötähäpeää tätä äitiä kohtaan ja sääliä poikaa kohtaan. Eli ei, äidin ei kuulu enää tuolla olla mukana!
Se oli varmaan palstamamma ja nehän ovat tunnetusti sekopäitä jotka eivät kunnioita mitään eikä ketään.
Riitti että omassa olin vuonna -97, omat pojat ovat pärjänneet ilman äitiä
N49
Vierailija kirjoitti:
Tottskai ja töihinntulotarkastuksessa myös
Olen ollut rekrytöimassa kesätyöntekijöitä. Oli vähän vaikea valita monista hakemuksista, mutta sain pinon pienenemään, kun poistin kaikki hakemukset, joistä äiskä soitti perään, että valitsethan minun poikani/tyttöni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut rekrytöimassa kesätyöntekijöitä. Oli vähän vaikea valita monista hakemuksista, mutta sain pinon pienenemään, kun poistin kaikki hakemukset, joistä äiskä soitti perään, että valitsethan minun poikani/tyttöni.
Höpöti höpöti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äiti tekee sen luultavasti selän takana. Miksi rangaista työnhakijaa sen takia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua hävetti kun äiti sisko tyttöystävä ja tyttöystävän äiti halusivat ehdottomasti tulla mukaani. Oli noloa kaikkien nähden siinä lääkärin tarkastuksessa kun joutui riisuuntuun nakuksi ja lääkäri tutki joka paikan.
Toivottavasti lääkäri tutki peräaukkosi tiukkuuden sillä tiukka anus on iso plussa armeijassa sekä vankilassa.
Kyllä se ainakin peräaukkoni tutki naisten katsoessa vieressä. Se olikin pahinta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se oli varmaan palstamamma ja nehän ovat tunnetusti sekopäitä jotka eivät kunnioita mitään eikä ketään.
Onko jokainen palstamamma mennyt pojan mukaan?
Oli kiva kun mutsi oli pitämässä kädestä kun siellä pistettiin ja tutkittiin.