Oletko ollut mukana lapsesi armeijan laajassa terveystarkastuksessa?
Meillä olisi tässä edessä tammikuussa, joten siksi kyselen.
Poika sanoi jo etukäteen, että ei halua minua mukaan kun siellä kuulemma ovat muutkin pojat ilman äitiään.
En tiedä sitten miten asia oikeasti on. Ei kai sentään oleteta huoltajan olevan paikalla itse tarkastuksessa?
Kommentit (92)
Vierailija kirjoitti:
Menevätkö av-mammojen pojat edes armeijaan? Olettaisin että on jo vapautettu monista eri syistä ennen kiusallista terveystarkastusta yhdessä äidin kanssa.
Pakko siinä tarkastuksessa on silti käydä. Eihän muuten vapautusta saa.
Vierailija kirjoitti:
Mene ehdottomasti mukaan. Tuo tarkastus on monelle poikalapselle henkisesti erittäin raskas lusikkatestin takia. Mene mukaan pitämään häntä kiinni. Moni kokee ko. testin rankkana ja jopa kivuliaana
Vielä traumaattisempaa on kun lääkäri vetää kumihanskan käteen käskee pyllistää ja tunnustelee pyllyreijän. Etenkin tässä tilanteessa äidin tuki on tarpeen.
Vierailija kirjoitti:
No niin jami-viljami oleppas nyt kiltti poika ja riisu alushousut nyt reippaasti pois. Lääkäri setä haluaa tutkia sinut. Ei se satu. Äiti on tässä ihan vieressä. Käydään sitten kotimatkalla jäätelöllä kun olet noin reipas ja iso poika.
Tuollaisen äidillisen kannustuksen vuoksi lääkärikin suosittelee äidin mukaan tuloa. Sujuu tutkimus paljon helpommin kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene ehdottomasti mukaan. Tuo tarkastus on monelle poikalapselle henkisesti erittäin raskas lusikkatestin takia. Mene mukaan pitämään häntä kiinni. Moni kokee ko. testin rankkana ja jopa kivuliaana
Vielä traumaattisempaa on kun lääkäri vetää kumihanskan käteen käskee pyllistää ja tunnustelee pyllyreijän. Etenkin tässä tilanteessa äidin tuki on tarpeen.
Hahaha😄 yök!
Ei siinä ole mitään nauramista se on kamalaa! Olet varmaan nainen joka et ole pakosta tuota joutunut kokemaan.
Voi jeesus mikä keskustelu. Jos intissä oikeasti tutkittais sukupuolielimet ja peräaukko. Olisin kuollut häpeästä jos äiti tai joku muu tuttu nainen katsoisi vierestä.
Eikös kohta uusi saapumis erä lähde inttiin? Otatteko äidit mukaan?
Vierailija kirjoitti:
Tulevaisuuden kutsunnoissa on kaksi jonoa. Toisessa reippaat ja itsenäiset nuoret naiset. Toisessa itkevät ja pelokkaat pojat äitiensä kanssa
Kylläpä nauratti kun tätä näkyä kuvittelin.
On kyllä kumma että nykyään pitää nuoria miehiä pilkata. Suurin osa käy armeijan ja osaavat käyttäytyä ja hoitaa asiansa itsenäisesti. Ehkä osa voi olla keskustelussa kuvatun kaltaisia.
Totta kai olin poikani kanssa tarkastuksessa. Lääkärin kanssa keskityimme erityisesti pojan penikseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän poikalapsi ei ole vieläkään toennut 2009 tehdystä lusikkatestistä. Kauheeta äidille kun lapsi herää yöllä huutaen tuskasta pissattuaan ja paskottuaan allensa. Ei välillä pysty nukkumaan pariin viikkoon. Hoitojaksoja on ollut useita, mutta parempaan päin ollaan menossa. Lapsi ei enää pure ja lyö kun silitän hänen hikistä otsaansa
Sellaisia ne ruotsalaiset ovat.
Terveystarkastuksessa EI TEHDÄ LUSIKKATESTIÄ!!!
Joo, imetin samalla. Kävin myös intissä imettämässä, useita kertoja vrk .
Vierailija kirjoitti:
Voi jeesus mikä keskustelu. Jos intissä oikeasti tutkittais sukupuolielimet ja peräaukko. Olisin kuollut häpeästä jos äiti tai joku muu tuttu nainen katsoisi vierestä.
Sen takia sinut tainnutettiin. Äidilläsi on edelleen kuvat tallessa jotka hän otti peräaukostasi ja sukupuolielimestäsi. Hän katselee niitä usein ja räplää itseään.
Ei ole vanhemmille tarkoitettu tilaisuus, pysy poissa. Kunnioita poikasi yksityisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Joo, imetin samalla. Kävin myös intissä imettämässä, useita kertoja vrk .
Myös minä imetin poikaani hänen ollessaan armeijassa. Huomioitavaa on, että minä olen mies joten imetys tapahtui alapäässä (jos ymmärrätte mitä tarkoitan).
Minua hävetti kun äiti sisko tyttöystävä ja tyttöystävän äiti halusivat ehdottomasti tulla mukaani. Oli noloa kaikkien nähden siinä lääkärin tarkastuksessa kun joutui riisuuntuun nakuksi ja lääkäri tutki joka paikan.
Heitin pojan pihaa. Ei näkynyt muita äitejä :)
Ymmärrän ajatuksesi, nämä on meidän pienet pojantylleröt, vauvoja for ever <3
Meidän poikalapsi ei ole vieläkään toennut 2009 tehdystä lusikkatestistä. Kauheeta äidille kun lapsi herää yöllä huutaen tuskasta pissattuaan ja paskottuaan allensa. Ei välillä pysty nukkumaan pariin viikkoon. Hoitojaksoja on ollut useita, mutta parempaan päin ollaan menossa. Lapsi ei enää pure ja lyö kun silitän hänen hikistä otsaansa