Uusi kumppani vaatii terveystarkastusta
Onko teistä ihan normaalia, että uusi kumppaniehdokas vaatii käymään terveystarkastuksessa (siis sellainen perus näkö, kuulo yms. kuten työterveydessä) ja huumetestissä? Oltiin treffeillä ja hän sanoi vaativansa kumppanilta tällaista. Pitäisi ottaa jotain verikokeitakin. Hän haluaa nähdä tulokset ja miettii sitten jatkoon pääsyä. Oon kyllä käynyt työterveystarkastuksessa pari vuotta sitten, mutta ei kuulemma kelpaa. Vähän epäilyttää tällainen?
Kommentit (17)
Ainakin sukupuolitautitesteihin voi pyytää.
Se on vastuullista ja ok. Ja HYVÄ ASIA TEHDÄ!
Näkö- ja kuulotutkimukset kuulostavat ihme zoukilta.
Hän muutenkin puhui ihmeellisen paljon sairauksista ja johdatteli puheita sukulaisteni sairauksiin ja kysyi, miten reagoin stressitilanteissa.
Ap.
No on ihan pimeää touhua vaatia tuollaista. Teet itsellesi palveluksen, jos heität hanskat tiskiin jo tänään.
Vierailija kirjoitti:
Hän muutenkin puhui ihmeellisen paljon sairauksista ja johdatteli puheita sukulaisteni sairauksiin ja kysyi, miten reagoin stressitilanteissa.
Ap.
Oliko vajaa 30v tumma hiuksinen mies?
Vierailija kirjoitti:
Onko teistä ihan normaalia, että uusi kumppaniehdokas vaatii käymään terveystarkastuksessa (siis sellainen perus näkö, kuulo yms. kuten työterveydessä) ja huumetestissä? Oltiin treffeillä ja hän sanoi vaativansa kumppanilta tällaista. Pitäisi ottaa jotain verikokeitakin. Hän haluaa nähdä tulokset ja miettii sitten jatkoon pääsyä. Oon kyllä käynyt työterveystarkastuksessa pari vuotta sitten, mutta ei kuulemma kelpaa. Vähän epäilyttää tällainen?
Kai hän esitti jo omansa? Pyydä sinä myös rikosrekisteri- ja luottotieto-ote.
Vaatii tollasia ekoilla treffeillä niin mihin kaikkeen se pystyy papin aamenen jälkeen? Kuullostaa psykopaatilta kontrollifriikiltä. Ei jatkoon.
Mun eka avopuoliso oli tuollainen. Otin kokeet mutta ei siitä jutusta tullut mitään.
Älä tapaa tuota heeboa uudelleen.
Vierailija kirjoitti:
Ei jatkoon...
... siis provona. 1/5.
Aloituksen todenperäisyyttä epäilen, mutta mulle ihan oikeasti aikoinaan sattui sellainen poikaystävä, joka tiedusteli onko mun vanhemilla omat hampaat vai tekarit. Olin silloin alle 20 eikä vanhempanikaan ikäloppuja.
Ei ollut tummahiuksinen eikä 30 v. Kyselijälle tiedoksi.
En taida mennä toisille treffeille.
Ap.
Tuohon vastauksena olisi voinut pyytää mieheltä mielentilatutkimuksen tuloksia kirjallisena. Ei todellakaan täysipäinen tyyppi.
Kysyitkö, miksi hän niitä haluaa ?
Aika outoa kyllä...
Kaikkea sitä kuulee... Noin oudon hyypiön kanssa ei kukaan mene toisille treffeille. Ei tiedä, kuinka pitkälle tuollainen kontrollifriikkiys yltääkään.