Miten muuten helposti kiharat kuin ranskanleteillä?
En osaa tehdä ranskanlettiä ja haluaisin saada hiukset kiharalle juhliin. Ongelma on aika, mulla on tunti aikaa syödä, käydä suihkussa ja meikata töiden jälkeen ennen juhlia, eli kiharrusrauta yms. on poissa laskusta. Ja plussaa olisi jos tosiaan pystyisin aamulla jotain tekemään ja hiukset voisi olla työpäivän ajan sitten 'kihartumassa'.
Kommentit (7)
Niin joo, unohtui mainita että hiukset on noin lapaluiden puoliväliin.
Vierailija kirjoitti:
No sitten menee hyvin nutturalle. Tosin nutturasta ei tule yhtä tiukkaa kiharaa kuin ranskanletistä. Kannattaa nostaa nuttura pään päälle niin kampauksesta tulee kuohkeampi.
Toinen vaihtoehto on käydä edellisenä päivänä kampamossa laitattamassa ranskanletti/letit ja nukkua ne päässä, aamulla kostutat niin illalla on taatusti kiharat.
Minä teen yleensä tuommoisia nykeröitä mitä ykkönen selitti. Pistän ne kiinni papiljottipiikeillä. Mutta sellaisena ei tietenkään halua lähteä julkisille paikoille.
Toinen on sitten tuo nuttura, tai vaikka kaksi hiukset jaettuna puoliksi.
Joskus teen edellisenä iltana kiharat suoriatusraudalla ja pistän ne nutturalle, säilyy hyvin ja siisteinä.
Löytyisikö työkaveria joka voisi ne letit tehdä sulle aamulla työpäivän ajaksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sitten menee hyvin nutturalle. Tosin nutturasta ei tule yhtä tiukkaa kiharaa kuin ranskanletistä. Kannattaa nostaa nuttura pään päälle niin kampauksesta tulee kuohkeampi.
Toinen vaihtoehto on käydä edellisenä päivänä kampamossa laitattamassa ranskanletti/letit ja nukkua ne päässä, aamulla kostutat niin illalla on taatusti kiharat.
Nutturaa pitääkin testata heti huomenna.
Vierailija kirjoitti:
Löytyisikö työkaveria joka voisi ne letit tehdä sulle aamulla työpäivän ajaksi?
Valitettavasti ei, olen yksin töissä.
Riippuu hiusten pituudesta. Jos sulla on pitkät hiukset niin kostuta hiukset, laita niihin jotain muotoiluainetta (esim. muotovaahtoa) ja kiedo nutturalle pään päälle. Kuivuvat ja kihartuvat päivän aikana.
Lyhyempiin hiuksiin voisit tehdä sormen ympäri kieräyttäen ja pinnillä kiinnittäen kiharoita.
Jos voit käyttää töissä huivia tai myssyä työpäivän ajan, voit tehdä hiuslenkeillä pieniä sykeröitä ja peittää ne huivilla.