Mies luulee että on menossa pettämään minua jonkun nettimuijan kanssa, vastassa olenkin minä
Tein profiilin ja otin siihen jonkun ilmapallotissisen blondin kuvat. Sillä profiililla sitten laitoin miehelleni viestiä että tämä ilmapallonainen olisi kiinnostunut tapaamaan miestäni tositarkoituksella. Ja valitsin sellaiset kuvat ettei jää arvailujen varaan mitä siellä tulisi tapahtumaan.
Mies ajaa illalla 200km kuulemma luokkakokoukseen.
Mitkähän ovat miehen ilmeet kun marssin paikalle sovittuun paikkaan sovittuna aikana ja kysyn "Ai eikö Jemina olekaan vielä tullut"
Saa ehdottaa myös parempia tapoja näyttäytyä?
Kommentit (187)
:DDD you go girl, kerro sit mite reagoi jossei tää nyt ollut provo.
Mistä otit ilmapallotissiblondin kuvan?
Missä se profiili oli, jossain deittisivullako? Miten bongasit miehesi sieltä, vai miten tuo tapahtumaketju alkoi?
Vierailija kirjoitti:
:DDD you go girl, kerro sit mite reagoi jossei tää nyt ollut provo.
Jep ehdottomasti rapsaa kehiin kun tapaaminen on ohi.
Jäät kotiin ja kannat miehen kamat pihalle sillä aikaa kun hän on poissa. Ellet asu Porvoossa.
Tapaaminen siis Porvoon krouvissa klo 19.
Siis miksi siirtää itsensäkin sinne kauas?
Laita vaikka viestiä miehelle, että tää Jemina tuli teidän ovelle ja pidätkin tästä eteenpäin tytöistä :D
No nyt on yritystä, pisteitä siitä.
Vierailija kirjoitti:
Missä se profiili oli, jossain deittisivullako? Miten bongasit miehesi sieltä, vai miten tuo tapahtumaketju alkoi?
Juurikin. Oli siellä ihan omalla nimellään hakemassa "Ystäviä ja juttuseuraa naisista"
ap
Vierailija kirjoitti:
Tästä tulee jännää :D
Sadut harvemmin on jänniä.
Vierailija kirjoitti:
Siis miksi siirtää itsensäkin sinne kauas?
Laita vaikka viestiä miehelle, että tää Jemina tuli teidän ovelle ja pidätkin tästä eteenpäin tytöistä :D
Siis se luokkakokous 200 km päässä on miehen tekosyy? Ei kai välttämättä ole menossa oikeasti noin kauas edes?
Jos olisin ap, eksyisin tapaamispaikalle ”vahingossa”ja kuuntelisin vielä miehen selitykset siitä, miksi luokkakokous on peruttu ja vasta sen jälkeen paljastaisin olevani ”Jemina” .
:D
Mutta ei tämä nyt taida olla ihan tosi juttu.
Olit itsekin seuranhakupalstalla tsekkailemassa äijiä. Mites muuten ukkosi olisit löytänyt sieltä etsimässä uutta seuraa?
Tämä tasan sama on ollit ennenkin. Olisit edes vaihtanut 200 km ja luokkakokouksen ja otsikon erilaisiksi.
Haha :D Ymmärrän että sua varmaan myös vituttaa ja surettaa, ja olen pahoillani puolestasi, mutta tosiaan - you go girl! Tsemppiä!!
Minäkin tein aikoinaan saman tempun silloiselle miesystävälleni. Ei onneksi tosin asuttu yhdessä. Miehen ilme oli todellakin näkemisen arvoinen, kun sovittuun tapaamispaikkaan marssinkin minä. En jäänyt juttelemaan vaan poistuin paikalta saman tien.
Tarjoaisin sulle lasillisen skumppaa tuon kunniaksi. Pettäjien sietääkin saada joskus vähän nenilleen. Toivottavasti löydät itsellesi kunnollisen, sinua kunnioittavan kumppanin sitten kun sen aika taas on.
Ihana mies sulla :/