Tänne saa ilmoittautua kaikki täydelliset ihmiset. Niitä on varmaan paljon kun näyttää olevan varaa niin antaumuksella haukkua muita.
Kommentit (33)
Miksi pitäisi olla itse täydellinen voidakseen haukkua muita?
Kukaan ei ole täydellinen. Se on ikävä totuus.
Kommenttiin voi laittaa selvityksen omasta elämästään ja nykytilanteestaan, jossa ei virheitä ole tapahtunut. Olisi mielenkiintoista kuulla.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Silloin sinulla ehkä olisi siihen VARAA. Muussa tapauksessa ei ole. Ymmärrätkö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko niitä ihmisiä joiden mielestä esim. elokuvaakaan ei saa sanoa huonoksi jos ei osaa itse tehdä parempaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko niitä ihmisiä joiden mielestä esim. elokuvaakaan ei saa sanoa huonoksi jos ei osaa itse tehdä parempaa?
No minä näen elokuvakritiikin hieman eri asiana kuin esimerkiksi toisten ihmisten henkilökohtaisen elämän revittelyn ja haukkumisen.
AP
Sitä paitsi minusta on huonoa argumentointia jos sanot vain "huono" elokuvasta. Jos haluat että kommentillasi on jotain painoarvoakin niin sinulla on varmaankin esittää parannusehdotus. AP
Niitähän täällä riittää :,D Että etenkin noita perhe-elämän asiantuntijoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enemmänkin ajattelen vain, että karavaani kulkee ja koirat haukkuu :)
AP
Täydellinen ihminen ei kai hauku muita?
Minä siis :)
Ilmoittaudun! Olen erittäin hyvä makaaman sängyssä ja suoltamaan tänne soopaa. Tai olenkin paras, kun tarkemmin ajattelee. Säälittäviä nämä muut täällä.
Lapset, lapset! Älkääs nyt taas tapelko.
Jos näette että toisella on huonosti niin miettikää miten voisitte AUTTAA häntä..
Vierailija kirjoitti:
Ap on lapsellinen.
Minusta ei yhtään.
Tällä palstalla miehet haukkuvat niin inhottavasti naisia, että tulee usein todella kurja olla. Se on kiusaamista, henkistä väkivaltaa.
Joten mielellään kuulisi, millaisia he itse ovat.
Ilmeisesti nämä miehet pyrkivät siihen, että naiset kollektiivisesti oppivat inhoamaan miehiä ja pysyvät heistä kaukana.
Suosittelen aloittajalle toimittajan uraa. Uhriutuminen on jo hallussa.
Kuka sulle on sanonut pahasti?