Oho, tajusin just olevani PLUS-kokoa!
Siis tää muikkeli on ihan kun mä (paitsi sata kertaa kauniimpi), mutta siis kropaltaan... ja en oo tajunnu olevani kauhean iso.
Kommentit (8)
Aika normilta näyttää kropaltaan, ei siis laiha, mut ei lihavakaan.
No ei tuo kyllä nyt kovin pluskokoinen ole, varmaan kokoa 40. Eli ihan "normikokoinen".... paljon isompiakin plussamalleja on olemassa.
Ei tuo nyt mikään hoikkakaan ole, mutta normaalipainoinen kuitenkin. Mallimaailman pluskokoinen tarkoittaa vähän eri asiaa kuin normaalimaailmassa, et siis ole "kauhean iso" jos olet samankokoinen kuin tämä malli.
Minusta tuo oli jo ihan selvä pluskoko. Itse olen 36-38 ja ajattelen olevani normaalin ylärajoilla.
Samalla tavalla kuin solakka ei tarkoita mitään luurangonlaihaa alipainoista. Normaalipainon rajoihin mahtuu sulassa sovussa solakka ja plus-kokoinen. Ne on vain tavallisen painon kaksi ääripäätä. Näistä jos mennään yli jompaan kumpaan suuntaan niin sitten ollan jo epäterveellisellä aluelle.
Se on harmi, että PLUS-koolle on vain rumia vaatteita tarjolla. Tarkoitan että jos on tätä naistakin lihavampi. Kaikkia trikookaapuja.
Alli
No ei toi kyllä mikään hoikkakaan ole... vähintäänkin PLUS-kokoa..
Mallimaailmassa plus-koko on hieman eri asia kuin normaalielämässä. Ja eihän tuota hoikaksi voi sanoa, varmaan normaalipainon ylärajoilla.