Onko pettämistä jos pussailee toisen kanssa baarissa? Jäbä suuttui ja mun mielestä nyt ihan turhasta..
Olin siis viettää tyttöjen kans iltaa ja meil on kavereiden kesken tapana pussailla toisiamme. Mun poikaystävä ei oo koskaan sanonut siitä mitään ettei niin sais tehdä, no nyt sitte olin vähän pussanut yhden kundin kans ja poikaystävä veti järkyttävät kilarit siitä. Mun mielestä toi ei nyt oo ihan oikein et tollasesta suuttuu kun ei suutu edes siitä jos pussaan mun tyttökavereita.
Poikaystävä ei oo soittanut mulle viikonlopun jälkeen eikä laittanut mitää viestii, et voiks se nyt olla ihan oikeesti vihainen?
Kommentit (23)
Kyllä menis akka vaihtoon ja nopeaan jos ei edes sen vertaa ymmärrä et mikä meni nyt pieleen.
Ap yrittää vähätellä tekoa, ja hakea tekoon hyväksyntää. Ei se todellakaa kaikille ole ok imutella random tyyppejä.
Veikkaan, että se, miksi ollaan valmiita hyväksymään tyttöystävältä ainakin joissain määrin intiimimpää kanssakäymistä hänen naispuoleisten kuin miespuoleisten ystäviensä kanssa, on aika yleistä. Tuo mainitsemasi kakkoskohta voi toki tässä tapauksessa vaikuttaa myös - kun kyse on tutuista ystävistä, tuntuu turvallisempaa luottaa siihen, että kyse on pelkästä leikistä molempien osapuolten kesken. Tuntemattomista ei voi olla yhtä varma.
Yksi luonteva syy (naisilla varmasti yhtä yleinen) on se, että kun kaveripussailu tapahtuu julkisella paikalla, lähtevät jutut vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa pussailusta leviämään aivan toisella tapaa. Vaikka mies itse tietäisi, että tyttöystävän ja tämän miespuolisen ystävän välillä ei ole mitään, tuntuu nöyryyttävältä olla säälivien katseiden kohteena. Tuntuu nöyryyttävältä, kun ihmiset voivottelevat selän takana ja alkavat kiemurrella, kun saapui paikalle. Tuntuu nöyryyttävältä, jos esim. oman lapsuudenperheen korviin kantautuu huhuja. Tietenkään ihmisten ei pitäisi välittää siitä, mitä muut heistä ajattelevat, mutta ei se ole käytännössä niin yksinkertaista. Tästä syystä sekä naisten että miesten on vaikeampi niellä kumppanin kaveripusuja vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa etenkin julkisilla paikoilla, vaikka he aidosti luottaisivat siihen, että pussailu on viatonta.