Mitä ajattelet ihmisestä, jonka mielestä Appetinan suolaveteen säilötty "feta" on parasta fetaa, mitä kaupasta saa?
Kommentit (20)
Ei kai tuosta mitään tarvitse ajatella
Mitä ajattelet ihmisestä, jonka mielestä sellaisesta ihmisestä pitäisi ajatella jotain, jonka mielestä Appetinan suolaveteen säilötty "feta" on parasta fetaa, mitä kaupasta saa?
No riippuu kaupasta. Aika monessa kaupassa se onkin.
Riippuu myös tarkoituksesta. Ei se ole huonoa, hinta - laatu suhde on vakio ja melk hyvä. Leivontaan jaruoan laittoon se on ihan ok. Salaatteihinkin, jos muu salaatti on melko mietoa.
Ai sä oot taas se, jonka mielestä vain vuohenmaidosta tykkävät omaavat älykkäät makunystyrät.
Eihän se mitään fetaa ole, myydäänkin salaattijuustokuutiona.
Aito feta on lähes aina suolavedessä.
Vierailija kirjoitti:
Niin?
Pidän kovasti Appetinasta, mutta syön myös muuta fetaa.
Se olen minä! Ja pitää olla vielä se normi-Appetina. Erehdyin joskus ostamaan lightia 3% - se on kuraa. Purkit on ihan liian samanlaiset.
Vierailija kirjoitti:
Se olen minä! Ja pitää olla vielä se normi-Appetina. Erehdyin joskus ostamaan lightia 3% - se on kuraa. Purkit on ihan liian samanlaiset.
Ja siis Kreikassakin olen käynyt, että en valintaani ole ihan pelkältä Suomi-pohjalta tehnyt. Ja yksi kriteereistäni on käytännöllisyys, se purkki on kätevä, yksinelävä voi syödä useamman aterian siitä, eikä tarvitse pilkkoa mitään vetistä mössöä itse.
No siis ajattelen tietenkin päivät pitkät että onpa juntti tyyppi. Käyttää varmaan Pirkka-vessapaperiakin ja kerää Muumimukeja.
Se purkki on perseestä, kun sitä ei pysty avaamaan niin ettei loisku.
Mitä ajattelet ihmisestä, joka kirjoittaa Apetinan Appetina? No että hän on jotenkin vajaa.
Ajattelen että yök. Feta on aina pahaa litkusta riippumatta.
Makunsa kullakin ja makuasioista ei voi kiistellä.
Aattelen että aha, okei.