Miehet mitä mieltä olette naisista, joilla on tatuointeja?
Kommentit (48)
Tatuoinnit eivät ole naisellisia, joten tatuointi aina laskee naisen "markkina-arvoa". Veikkaan että lesbot tykkäävät tatuoinneista juuri tämän vuoksi.
Jos tatuoisi reisien sisäpintaan, ihan ylös tekstin: "Aina avoinna (nimeni)lle". Muutoin ei.
Ei taas tätä 😂
Minun mielestäni tatuoinnit ovat jokaisen oma asia. Ei kukaan tykkää täysin kenenkään toisen ulkoisesta olemuksesta, aina löytyy jotain mikä ei miellytä, mutta normaali ihminen osaa kyllä olla sen kummemmin kiinnittämättä huomiota niihin asioihin.
Vierailija kirjoitti:
Ei taas tätä 😂
Minun mielestäni tatuoinnit ovat jokaisen oma asia. Ei kukaan tykkää täysin kenenkään toisen ulkoisesta olemuksesta, aina löytyy jotain mikä ei miellytä, mutta normaali ihminen osaa kyllä olla sen kummemmin kiinnittämättä huomiota niihin asioihin.
Joo toki on jokaisen oma asia. Tämä nyt on vaan aihe joka jakaa mielipiteitä. Miehillä ja naisilla on oikeus olla kiinnostumatta ihmisestä jolla on tatska. Kyllä näistä saa keskustalle. Mene mieleiseen ketjuun ja anna muiden keskustella tästä.
Mies62 kirjoitti:
Ei todellakaan kiinnosta nykyajan akat, joilla on tatuointeja enemmän tai vähemmän. Näitää alkaa olla jopa 50-vuotiaillakin. Itse olen vielä vanhempi mies. Samat sanat mettalirojusta päässä.
Jaa viiskymppisillä? Tunnen (etäisesti!) muutaman kuuikymppisenkin, jolla on. Eräskin heistä on sellainen hiukan ylipainoinen nainen, jolla on räikeän oranssiksi värjätty tukka. Tämä nainen on sentään ystävällinen. Toinen, ilkeämpi ja leuhka luonteeltaan, on sairaalloisen lihava löllykkä, jolla on blondatut hiukset ja joka juuri tällä hetkellä taistelee melkein hengestään lonkkaleikkausten kanssa, kun on niin paljon bakteereita, tulehduksia, mitä lie kehossa. Olevinaan jokin hienostorouva, mutta alkoholisti on, kuten miehensäkin. Käyttää aina avokaulaisia paitoja, jotta jokin typerä pikku tatuointi (tai ne ryppyiset ihrarinnat) oikein näkyisi.
Muistin juuri, että se punatukkainen noista kahdesta onkin jo muutaman vuoden päälle seitsemänkymmenen!!!
Suhtaudun täysin neurtaalisti siihen että jollakulla on tatuointeja enkä ota minkäänlaista kantaa siihen tulisiko ihmisen ottaa tatuointeja vai ei.
Mutta en haluaisi panna naista joilla on tatuointi. Olen hyvin visuaalinen ihminen ja raskaasti tatuoitu nainen => lerp.
Jos on joku pikku teksti käsivarressa niin se on ok noin seksin kannalta
Olet ilmeisesti uusi täällä palstalla.