Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eronnut, mitä suunnittelet?

Vierailija
11.07.2018 |

Vieläkö kiinnostaa elämä miehen kanssa vai riittikö?
Alan itse kallistua jälkimmäiselle kannalle.
En ole varma, mutta parissakymmenessä vuodessa asenteet ja käytös tuntuu muuttuneen epämiellyttävämpään suuntaan.

Tottakai olen itse nyt vanhempi. Mutta niin ovat muutkin minun aikaani syntyneet.
567

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori numerosarja, vahinko.

- Ap

Vierailija
2/13 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn harvakseltaan treffeillä. Kun tapaan kiinnostavan joka on vapaa.

Ihmiset on aika varautuneita. Se on vaan hyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kauan erostasi on?

Vierailija
4/13 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seppukua

Vierailija
5/13 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahen vaiheilla.

Reilu 20v parisuhdetta, lapset parikymppisiä ja erosta nyt 5v.

Uusi työpaikka, ihania ystäviä, eikä ketään joka odottaa/vaatii ruokaa työstä tullessa.

Ei ole tiskiä tai sotkua ja pyykkiä kerran viikkoon. Oikeastaan syön ulkona, viitti itselleen pelkästään muutakuin jotain tosi iisejä.

Toisaalta olis kiva jakaa tää kaikki miehen kanssa ja myös osallistua asioihin jotka hänelle tärkeitä.

Yleiskoneeksi niin keittiössä kuin makkarissa saamatta mitään muuta kuin raatamista, ei vaan kiinnosta.

Lipsahtaa niin nopeasti tavalliseksi arjeksi se että mies sohvalla ja mä köökissä. Ei kiitos!

Uskon omassa tavassa toimia olevan jotain vikaa. Parikin poikakaveri yritelmää tuossa ja sama lopputulos. YleisnaisJantunen. No thänks!

Jään nauttimaan aikuisen naisen vapaudesta 💝

Vierailija
6/13 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan kyllä löytää itselleni sen oikean, mutta yhteen muutosta en vielä tiedä. Sitä tuli jo kokeiltua useampi vuosi. Tällä hetkellä tuntuu että haluan suhteen jossa nähdään silloin kun itse haluan, oli se sitten usein tai vähän harvemmin :D

Vierailija
7/13 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta erosta on jo aikaa, enkä isommin ole koskaan suunnitellut mitään. Mutta jos jotain EN suunnittele tai haikaile, se on parisuhde. Ajatuskin nurkissani loisivasta hempasta puistattaa. Ihan sama, vaikka kuinka olisi "hyvin säilynyt, urheilullinen ja huumorintajuinen hopeakettu" yöks.

Vierailija
8/13 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä kaveria voisi rtsiä? Kapakassa en käy.

Vierailija
9/13 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivä päivältä vahvistuu tunne, että pysyttelen kokonaan erossa. Vähemmän mielipahaa ja hötkyämistä.

Vierailija
10/13 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä kaveria voisi rtsiä? Kapakassa en käy.

Tää onkin tuhannen taalan kysymys.

Olisko itseä kiinnostavat tapahtumat? IskelmäSuomi, koris/jalis/sähly turnaus, ralli tms, messut? Oikeesti ei tietoo.

Solsidan leffassa oli museo treffit. Taas yksi mitä me suomalaiset voitais matkia ruotsista 👍

Hämeen linnan sokkotreffit museossa 😁

Vierailija
11/13 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ajattelin olevani vapaa ja nauttivani vain satunnaisista hetkistä miehen kanssa, mutta sitten osuikin kohdalle mies, joka ei suostunut olemaan vain ja ainoastaan hetken hupi. Nyt parisuhdetta etänä monta vuotta ja tämä toimii meillä. Kummallakin omaa elämää ja tekemistä, mutta myös yhteisiä aikoja ja jakamista. En ehkä välttämättä enää tahdo miehen kanssa asua saman katon alla, mutta osittain ehkä.

Vierailija
12/13 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selibaattia.

Vierailija
13/13 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen päättänyt että yhtään äijää en enää ota kun tuosta eroon kunnialla pääsen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä