saamaton ukko
Siis voi PIIP mua vituttaa tuo ukonretale jo pikkuhiljaa toden teolla!! Kaikki arvostus on hävinny kankkulan kaivoon ku oon huomannu että sen pitää A I N A päästä sieltä mistä aita on matalin... Ollaan molemmat pyöreän puoleisia ja puhuttiin siitä että pitäis tehä nyt tilanteelle jotain ennenku on liian myöhästä, mitäpä tekee ukko. Alkaa pohtia että saisko jostain luvattomilta sivuilta ostettua jotakin kiellettyjä aineita mikä polttais ne rasvat itestään pois???
Hän pelaa vapaa-ajallaan myös tietokonepelejä. Niissäkin jossei heti tapahdu ja hänellä onnistu, hän alkaa kaivella nettiä ja etsiä jotain ihme boostipalveluita että joku kokenut ihminen tekisi sen hänelle hänen puolestaan ja hän saisi jonkun achievementin ja tavaroita tekemättä ite mitään(en tiiä mikä ees on suomeksi). Seki kuuluu pakettiin että hän yrittää omiin pelitaitoihin nähden ihan liian vaikeita juttuja ja se on tottakai aina pelin/toisen pelaajan/jonkun muun vika että se ei onnistu. Koskaan ei voi olla syynä se, että hän on liian taitamaton tekemään semmosia juttuja siellä pelissä.
Mua on alkanu jotenki toden teolla yököttämään tollanen saamattomuus ja meneminen aina sieltä mistä aita on matalin. Suoraan sanottuna veetuttaa tuollanen ajatusmaailma että kaikki pitää saada ilmasiks tai vaivaa näkemättä suoraan naaman eteen. Aivan järjyttävän luotaantyöntävää.
Onko muilla samanlaista? Alkaa käpy palaa. Ei olla kauaa oltu yhessä (noin vuos) ja ei tää nyt sinänsä oo mikään syy erotakkaan mut ite oon kovasti töitä tekevä ja aina saanu kaiken elämässäni ite tekemällä sekä näkemällä vaivaa, särähtää sen takia korvaan aika älyttömästi tollanen asenne...
Lahdessa tällä kertaa mutta joka tapauksessa. Siis onko tuo ukko niin karsee että epäilette minun KEKSINEEN tuon? Voi elämä. Onks tää niitä kuuluisia JSS-tilanteita vai voiko ahkeraks opetella?