Miksi Alko on lopettanut lempiviinini myynnin? PÄÄNSÄRYTÖN ja KRAPULATON!
Ainoa viini, mistä en saa päänsärkyä: Trapiche Sauvignon Blanc. Ennen sai pikkukaupungin Alkostakin, enää ei saa edes tilaamalla. Ja oli halpakin. :(
Kommentit (8)
Alkon valikoima ja palvelu on laskenut kuin lehmän häntä.
Vierailija kirjoitti:
Ainoa viini, mistä en saa päänsärkyä: Trapiche Sauvignon Blanc. Ennen sai pikkukaupungin Alkostakin, enää ei saa edes tilaamalla. Ja oli halpakin. :(
Alkossa huomattiin, että se oli myös ALKOHOLITON
Eipä tullut koskaan testattua tuota mainitsemaasi Argentiinalaista viiniä.
Minä saan migreenikohtauksen ranskalaisista viineistä, ne taitaa käyttää tosi vahvoja säilöntä- ja torjunta-aineita tuotteissaan? Italialaiset, argentiinalaiset ja amerikkalaiset viinit ovat kokemukseni mukaan olleet parhaita tällaiselle migreenistä helposti kärsivälle.
Vierailija kirjoitti:
Alkon valikoima ja palvelu on laskenut kuin lehmän häntä.
Olen huomannut saman. Hyviä tuotteita poistetaan urakalla ja myyjät eivät tiedä uutuuksista enää mitään.
Meidän suunnalla kaikki vanhat hyvät myyjät ovat vaihtaneet maisemaa. Tilalle saatu ihme uuneloita. Tietämys on tosiaankin heikko.
Vierailija kirjoitti:
Eipä tullut koskaan testattua tuota mainitsemaasi Argentiinalaista viiniä.
Minä saan migreenikohtauksen ranskalaisista viineistä, ne taitaa käyttää tosi vahvoja säilöntä- ja torjunta-aineita tuotteissaan? Italialaiset, argentiinalaiset ja amerikkalaiset viinit ovat kokemukseni mukaan olleet parhaita tällaiselle migreenistä helposti kärsivälle.
Minullekaan eivät ranskalaiset viinit sovi. Itse olen epäillyt, että niiden runsaat tanniinit aiheuttavat minulle allergisen reaktion.
Suomalainen viina on parasta, muunmaalaisista tulee paha olo. Kun juo riittävästi suomalaista viinaa ei tule ikinä krapulaa.
Krapulaton. XDD