Sale, muista kutsua sukeltaja Mikko Paasi juhlimaan 6.12!
Nostan hattua hälle ja muille sukeltajille Thaimaan operaatiossa, itse saan kuristavan paniikkivanteen kurkkuuni ihan vain pelkästä ajatuksesta olla ja edetä kilometritolkulla pimeässä, mutaisessa vedessä ja osin äärimmäisen ahtaassa (40cm!!) tunnelissa...hrrrr ja puistatus!!!
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Paasille on kyllä julkisuutta luvassa tämän jälkeen, haluaa hän sitä tai ei.
Ainakin mainosta yrityksellensä 👍
Kuka jaksaa noin aikaisin aamusta juhlia?
Luulisi että nämä pelastajat haluaisivat olla rauhassa. Tekisin itse näin että olisin mahd vähäpuheinen stressikokemuksen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Joo minäpä pistän kutsua menemään. Onko vielä muita toiveita keitä kannattaisi kutsua? Haluatko itsekin kutsun koska teit näin loistavan ehdotuksen jota en olisi tullut itse kyllä koskaan ajatelleeksi?
T: Sale
Moikkis Sale! Sivusta kommenttoin, että mun hauveli nimeltään Hauccu innostuisi kovasti kutsusta, että jos hänet kutsuisit niin olis tosi kiva juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paasi on sitä paitsi kuuma! 😍
... ja onnellisesti naimisissa hemaisevan kaunottaren kanssa.<3
Moi rouva Paasi, kerro miehelles terkkuja!
Varmaan kiva herätä aamulla ja huomata olevansa julkkis :D
Täällä taas joku oman elämänsä Ilja Janitskin levittelemässä fake newssia.
Vierailija kirjoitti:
Joo minäpä pistän kutsua menemään. Onko vielä muita toiveita keitä kannattaisi kutsua? Haluatko itsekin kutsun koska teit näin loistavan ehdotuksen jota en olisi tullut itse kyllä koskaan ajatelleeksi?
T: Sale
Herra presidentti, lähetin teille aiheeseen liittyvän yksityisviestin.
Ei Mikko sinne Linnan juhliin ehdi, koska hän tulee minun luokseni kun hän palaa takaisin Suomeen koska hän on minun mieheni ja hän on luvannut keskittyä vain minuun ja parisuhteemme hoitoon yhdessä minun kanssani tuon pelastusoperaation jälkeen <3.
Menkööt thaikkujen linnan juhliin. Siellähän se asuu. Ei maksa tänne edes veroja.
Kyllähän mä tota saattasin katsellaki juhlissa :)
Paasille on kyllä julkisuutta luvassa tämän jälkeen, haluaa hän sitä tai ei.