Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinusta kiinnostavaa tavata erilaisia ihmisiä vai häiritseekö erilaisuus sinua?

Vierailija
10.07.2018 |

?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.  Olen kiinnostunut ihmisistä, ilmiöistä ja kaikesta mitä tapahtuu ympärilläni.

Minulle ei ikä tai sukupuoli ole este ystävyydelle, sen paremmin kuin ei kansalaisuuskaan.  Tykkään matkustaa ja tutustua uusiin kulttuureihin. Asun nyt kolmannessa maassa sen jälkeen kun reilu 23 vuotta sitten Suomesta lähdin, ja ystäviä on monessa maassa ja monesta maasta.

Elän mielestäni hyvää elämää enkä vaihtaisi pois.

Vierailija
2/8 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joitakin on ja joitakin ei. Suuri osa ihmisistä on aika tylsiä. Sitten on vielä idiootit siihen lisäksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut aina kiinnostunut ihmisistä. Olin jo pienenä hyvä juttelemaan naapureiden kanssa, nuorena tein iltatyötä asiakaspalvelussa ja aikuisena olen asunut monta vuotta ulkomailla pärjäten ihan kivasti. Nytkin teen asiakaspalvelutyötä ja tutustun hyvin helposti erilaisiin ihmisiin. Tottakai tarvitsen omaakin rauhaa, mutta ihmisten kanssa on helppo olla.

Vierailija
4/8 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joitakin on ja joitakin ei. Suuri osa ihmisistä on aika tylsiä. Sitten on vielä idiootit siihen lisäksi.

Onneksi sinä olet äärettömän fiksu ja upea! :)

Vierailija
5/8 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näiden lisäksi myös juntit, törkimykset, moukat ja itseään muita parempina pitävät ihmistapaiset oliot.

Muutoin pidän uusista asioista, ilmiöistä, tapahtumista. Tiedonjanoni on kyltymätön. Jostain syystä ihmiset harvemmin herättävät kiinnostustani tai oravastava mielenkiintoni sammuu huomattuani, että kyseessä on joku yllämainituista.

Vierailija
6/8 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kiinnostunut, etenkään kun kyse on noista maista mistä Suomeen lappaa tulijoita. Unelmani olisi, jos saisin elää 1950-luvun ruotsalaisessa keskikokoisessa kaupungissa, hyväpalkkaisen miehen vaimona.

Vierailija
7/8 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostaa erilaisen ihmisen ajatukset ja persoona ja historia, mutta en jaksa ihastella, että onpa teillä erilainen ruokakulttuuri ja vaatteet ym.

Vierailija
8/8 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi sinä olet äärettömän fiksu ja upea! :)

En nyt sanoisi äärettömän, vähän liikaa itsekorostusta. Vain fiksu ja upea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi