Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Thaimaan luolapiina on lavastettu ja käsikirjoitettu tarina?

Vierailija
10.07.2018 |

Miten 11-17-vuotiaat lapset ja heidän valmentajansa onnistuvat päääsemään pilkkopimeässä yli neljän kilometrin päähän luolaston suusta? Etenkin kun heidän on kuljettava avojaloin ja usein nelinkontin päästäkseen vaikeimmista kohdista läpi. Entä miksi tämä tapahtuu juuri Jalkapallon MM-kisojen aikaan? Saadaanko pojat ja heidän valmentajansa sopivasti pelastettua luolastosta, jotta heidät voidaan kutsua MM-kisojen loppuotteluun? Alla olevan linkin videoissa esitetään näitä mielestäni aiheellisia kysymyksiä.

https://www.bitchute.com/channel/hoaxashian/

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin on lavastettu, mutta kyllä tuosta elokuva tehdään viiden vuoden sisällä.

Vierailija
2/18 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten 11-17-vuotiaat lapset ja heidän valmentajansa onnistuvat päääsemään pilkkopimeässä yli neljän kilometrin päähän luolaston suusta? Etenkin kun heidän on kuljettava avojaloin ja usein nelinkontin päästäkseen vaikeimmista kohdista läpi. Entä miksi tämä tapahtuu juuri Jalkapallon MM-kisojen aikaan? Saadaanko pojat ja heidän valmentajansa sopivasti pelastettua luolastosta, jotta heidät voidaan kutsua MM-kisojen loppuotteluun? Alla olevan linkin videoissa esitetään näitä mielestäni aiheellisia kysymyksiä.

https://www.bitchute.com/channel/hoaxashian/

samaa minäkin ihmettelen että miten/miksi sinne on pitänyt  mennä ja miksi niin kauas suuaukolta, jos sateensuojaa tarvitsivat. Miten ovat sinne saakka päässeet jos kerran pelastaminenkin on noin vaikeaa? Kuinka tyhmä pitää ihmisen olla että menee vain eteenpäin luolassa vaikka ei tiedä mihin se päättyy ja pääseekö sieltä ulos toista kautta? Pelkkiä kysymyksiä herää. En tajua tuollaista, eikö minkään valtakunnan itsesuojeluvaistoa ole heillä ollut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tietysti se kuoleminenkin oli lavastettu, kyseinen tyyppi oli kyllästynyt nykyiseen elämäänsä ja halunnut aloittaa puhtaalta pöydältä. Lavasti siis oman kuolemansa, eikös joo?

Vierailija
4/18 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrohan, miksi ihmeessä näin tehtäisiin? Aika hiton kallis mainostemppu ja hyötyä on tosi vaikea nähdä. 

Vierailija
5/18 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, tätä kyynistä juttua jo odotelinkin. Minä tosin uskon, että kyseessä on ihan tosijuttu. Olen miettinyt sitä, miksi he vaelsivat niin kauas sateen suojaa luolastosta etsiessään, mutta ehkäpä he uskoivat löytävänsä toisen ulospääsyn.

Vierailija
6/18 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasia että kaikki on tuotu ulos tuolta nyt!

En usko että kukaan vanhempi antaisi lastaan tuollaiseen jekkuun. Uskomatonta työtä kaikilta auttajilta. Ja pitää todella muistaa että yksi auttajista menetti henkensä.

Filmi on kuulema jo sunnitteilla.

Vierailija
7/18 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ihmetyttää, että miksi sitä valmentajaa ei pelastettu ensimmäisenä sieltä luolasta. Aikuisen henki on kuitenkin aina tärkeämpi kuin lapsen.

Vierailija
8/18 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 36v kirjoitti:

Minua ihmetyttää, että miksi sitä valmentajaa ei pelastettu ensimmäisenä sieltä luolasta. Aikuisen henki on kuitenkin aina tärkeämpi kuin lapsen.

Ethän hanki lapsia ikinä. Vaikutat tyhmältä ja itsekeskeiseltä.

Vierailija
9/18 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies 36v kirjoitti:

Minulla on jo ainakin 18 lasta.

Vierailija
10/18 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 36v kirjoitti:

Olihan tämä vitsi?

Lapsen henki on aina ensisijaisesti pelastettava jos mahdollista ,vaikkakin elämä on periaatteessa kaikilla yhtä arvokas.

Aikuinen yleensä kykenee odottamaan ja ymmärtää lapsen hädän, ja muut lapset tarvitsevat sitä aikuista siellä luolassa turvaamassa muita lapsia.

Vierailija
11/18 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 36v kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies 36v kirjoitti:

Eli olet tyhmä ja itsekeskeinen.

Vierailija
12/18 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääasia että kaikki on tuotu ulos tuolta nyt!

En usko että kukaan vanhempi antaisi lastaan tuollaiseen jekkuun. Uskomatonta työtä kaikilta auttajilta. Ja pitää todella muistaa että yksi auttajista menetti henkensä.

Filmi on kuulema jo sunnitteilla.

En usko mihinkään lavastuksiin. Muistutan kuitenkin, että Thaimaassa ja muissakin Aasian köyhissä kolkissa on aivan tavallista myydä lapsensa prostituoiduksi. 

Olisiko tämä sen pahempi?

Vierailija
13/18 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mahdollista. Eliitillä on omat omituiset rituaalinsa.

Vierailija
14/18 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastauksena ap:n kysymyksiin: yritin selvittää asiaa, mutta näyttää siltä, ettei vielä tiedetä aivan tarkkaan mitä tapahtui eli miten porukka päätyi syvälle onkaloihin.

Tähän mennessä tiedetään että harjoitusten jälkeen joukkue ja valmentaja menivät luolaan vierailulle. Luolan suuaukko on suuri ja alkuosa luolasta korkeaa aluetta (ei erityisen vaarallista siis). Jossain vaiheessa porukka lienee ollut jossain ahtaammassa käytävässä, eivätkä tienneet että oli alkanut sataa. Sade aiheutti nopeasti vaarallisen tilanteen luolastossa joka alkoi tulvia. Tulviva vesi myös ilmeisesti esti heitä palaamasta suuntaan josta olivat tulleet, ja siten kai sitten joutuivat etsimään korkeamman vedeltä turvassa ja sitä etsiessään päätyivät yhä sisemmäksi luolastoon.

Eniten kiinnostaa se miksi valmentaja yleensä vei heidät luolaan monsuuniaikaan. Ei kovin fiksu teko.

Vierailija
15/18 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies 36v kirjoitti:

Kuin myös.

Vierailija
16/18 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkin jo pitkään odottanut koska nämä salaliittoteoriat alkaa. Mutta selitys luolaan menemiseen on siellä päin jo pitkään tapana ollut miehistymisriitti. Pitää käydä koskevassa jotain kohtaa ja siihen siis nimenomaan liittyy sen ohuen kohdan ylittäminen, tosin se tehdään normaalisti kuivana.

Vierailija
17/18 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies 36v kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies 36v kirjoitti:

Eli olet tyhmä ja itsekeskeinen.

Näiden lisäksi hän on myös trolli.

Vierailija
18/18 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies 36v kirjoitti:

Olihan tämä vitsi?

Lapsen henki on aina ensisijaisesti pelastettava jos mahdollista ,vaikkakin elämä on periaatteessa kaikilla yhtä arvokas.

Aikuinen yleensä kykenee odottamaan ja ymmärtää lapsen hädän, ja muut lapset tarvitsevat sitä aikuista siellä luolassa turvaamassa muita lapsia.

Mielenkiintoinen filosofinen kysymys kuitenkin. Miksi lapsen henki olisi yksiselitteisesti arvokkaampi kuin aikuisen. 

Kärjistetään: uutta rokotetta kehittävä lääketieteen asiantuntija 52v. versus adhd:sta kärsivä wt-lapsi. 

Kumman pelastaisit, jos vain jompikumpi voidaan pelastaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi