Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huussissa kakkaamisen kauhut

Vierailija
10.07.2018 |

Mua niin nolottaa. Kävin sitten lenkillä eräällä läheisellä retkipolulla ja rupes siinä juoksennellessa myyrä kurkkimaan. Olin sen verran etäällä että en millään uskonut pystyväni pidättelemään koko matkaa. Vähän matkan päässä tiesin olevan yleinen laavu ja huussi. Rukoilin mielessäni että laavulla ei olisi porukkaa ja että voisin kakkia rauhassa. Katsoin pikaisesti ympärilleni ja ampaisin helpottuneena tyhjään huussiin. Vessapaperia löytyi, mutta kuiviketta ei. Lisäksi mun jättipökäle jäi siihen koko kasan päälle pystyyn törröttämään. Poistuin pikaisesti paikalta, mutta tietysti joku nuori nainen tuli vastaan ja meni huussin ja aivan varmasti näki mun tuotokseni :<

Eipähän tarvii tuollakaan käydä enää lenkillä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

höpsis, ei se nainen tunne sua ja ketään ei kiinnosta toisen pskat. Vessaan mennään tarpeille eikä kurkkimaan pönttöön=)

Vierailija
2/5 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossahan sitä vessaa käytetään juuri siihen mihin se on tarkoitettu. Jos sitä käyttäisi jotenkin muuten, niin sitten voisi olla aihetta hävetä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäs sitä tietää kuka ne kasat on sinne tehnyt? Ja jos tietää että tällainen vois alkaa nolottaa, niin ois siihen voinu heittää paprua päälle.

Vierailija
4/5 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jäikö se pötky sinne pystyyn? Ei juma! Mutta ei hätää, ei se nainen sua muista, eli lenkille vaan jatkossakin.

Vierailija
5/5 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko syönyt rautakangen?

Niin utelias en ole, että kurkkaisin mitä edellinen kakkaaja on pönttöön jättänyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän