Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nykyään loukkaannutaan AIVAN kaikesta, esim jos joku tekee aloituksen vaikka kaurapuurosta

Vierailija
10.07.2018 |

kohta siihen jo tulee joku vinkumaan että aloitus loukkaa keliaakikkoja, tai
"minä lapsena melkein tukehduin kaurapuuroon kun päiväkodissa pakotettiin syömään. Etkö yhtään ajattele millaset traumat joillain on kaurapuurosta, todella julmaa kuvitella että sitä jokainen pystyy syömään plaaplaa valivali"

Mikä ihmisiä vaivaa.

Laittakaa vastaavia esimerkkejä jos jaksatte, keksikää mistä tahansa, osuu kyllä nappiin tässä ajassa.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se riippuu siitä, kuinka provosoivasti kirjoittaa.

Vierailija
2/23 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aina valitetaan siitä, että ihmiset provosoituvat? Minulla on oikeus provosoitua, sinä et määrittele sitä, mikä on liian herkästi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuut kitiseen siihen? PITÄISKÖ kaikkien olla aina samaa mieltä kanssasi?

Vierailija
4/23 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkasin itselleni farkkusortsit vanhoista farkuista.

"Kai ymmärrät ettei noita enää tehdä itse, vaan ostetaan valmiina. Kai tiedät miten paljon tuossa menee kangasta hukkaan, vai teitkö punttien jämistä säärystimet?

Minusta säärystinten käyttö on erittäin asiatonta ja loukkaa jalattomia ihmisiä. Täällä meidän tienoilla asuu jalaton pyörätuolissa istuva mies, jolta diabetes vei jalat, en ymmärrä millanen ihminen pukeutuisi säärystimiin vain piinatakseen jalattomia diabeetikkoja".

Vierailija
5/23 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, ei paljon kiinnosta enää suutaan avata tai olla ihmisten ilmoilla, on mennyt maku niin totaalisesti tähän nykymaailman meininkiin. Ja minä sentään olen ihminen joka ei ikinä tahallaan provosoi tai kerjää draamaa koska mulla on käytöstavat, olispa muillakin...

Vierailija
6/23 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sinä?  Aika loukkaantuneelta kuulostat itsekin :D

Vierailija
7/23 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihkeimmät keskustelut täällä syntyvät yllätys yllätys ruuasta. Joku onneton kysyy: "miksi en laihdu?" ja luettelee piinallisen tarkasti joka helevetin kannikan jonka hän päivän aikana syö. Puolet vastaa että aloittaja syö liikaa, puolet liian vähän. Sitten hyökkää kaikentietäjä tyyliin "muahahaa miten joku VOI olla noin tietämätön?" eikä tietenkään vahingossakaan kerro mikä tuossa aika tavanomaisen näköisessä ruokavaliossa muka on niin totaalisen pielessä.

Vierailija
8/23 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus on oikein oivallinen vastaava esimerkki. Mikä vaivaa ihmistä joka tulee huutamaan asiaansa noinkin närkästyneenä?

Vierailija
9/23 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

LOL

Vierailija
10/23 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuronsyöjät myrkyttävät itsensä ja lapsensa hiilihydraateille. Ennen syötiin oikeaa ruokaa, mammutteja, eikä mitään huttua. Ei ihme, että on niin paljon pahaa maailmassa.

Vierailija
11/23 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska pahamielijatahtoomuillekin......

Vierailija
12/23 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puuronsyöjät myrkyttävät itsensä ja lapsensa hiilihydraateille. Ennen syötiin oikeaa ruokaa, mammutteja, eikä mitään huttua. Ei ihme, että on niin paljon pahaa maailmassa.

Mun esivanhemmat ei syöneet mammutteja vaan tatteja ja pähkinöitä. On hyvin loukkaavaa olettaa että esivanhempani olivat lihansyöjiä.

Vierailija
13/23 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se riippuu siitä, kuinka provosoivasti kirjoittaa.

Ei kyllä todellakaan riipu.

Vierailija
14/23 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"minä lapsena melkein tukehduin kaurapuuroon kun päiväkodissa pakotettiin syömään. Etkö yhtään ajattele millaset traumat joillain on kaurapuurosta, todella julmaa kuvitella että sitä jokainen pystyy syömään plaaplaa valivali"

Mikä ihmisiä vaivaa.

Laittakaa vastaavia esimerkkejä jos jaksatte, keksikää mistä tahansa, osuu kyllä nappiin tässä ajassa.

Miten niin "nykyään"? Taidat olla kovin nuori.

Vierailija
15/23 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmisiä vaivaa.

Siksi ettei ennenvanhaan ollut somea jossa kaikki mielensäpahottajat pääsee uhriutumaan millon minkäkin ihmisryhmän puolesta. Kyllä tää loukkaantumisen meininki on mennyt aivan äärirajoille nykyään.

Jos 46 on nuori, niin sitten.

Vierailija
16/23 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmisiä vaivaa.

Nyt vasta tajusin että tämähän oli sarkasmia... myöhänen sytytys.. :D

ap

Vierailija
17/23 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun esivanhemmat ei syöneet mammutteja vaan tatteja ja pähkinöitä. On hyvin loukkaavaa olettaa että esivanhempani olivat lihansyöjiä.

Hervotonta ja silti niin todellista.

Vierailija
18/23 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmisiä vaivaa.

Siksi ettei ennenvanhaan ollut somea jossa kaikki mielensäpahottajat pääsee uhriutumaan millon minkäkin ihmisryhmän puolesta. Kyllä tää loukkaantumisen meininki on mennyt aivan äärirajoille nykyään.

Jos 46 on nuori, niin sitten.

Ihmisillä monesti ei myöskään ole mitään tekemistä, joten on luontevaa loukkaantua vaikka ja mistä.

Vierailija
19/23 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole huomannut täällä palstalla mitään yletöntä loukkaantumiskulttuuria, mutta sen olen huomannut että aloittaja on _aina_ väärässä. Täällä oli muutama päivä sitten ihminen joka kyseli mistä voisi ostaa pluskoon vaatteita edullisesti, kun vanhat vaatteet on jo ihan rikki ja kesäksi ei ole yhtäkään mekkoa. Tähän tuli varmaan parikymmentä kiukkuista kommenttia, että ensin pitää laihduttaa, vasta sitten on oikeus ostaa vaatteita. (Alastiko ihmisen pitäisi kulkea kunnes ne parikymmentä kiloa on pudotettu)?

Joku nuori nainen kyseli toisessa aloituksessa että miten sopeutuisi työporukkaan paremmin kun on aloittamassa uutta työtä. Hänkin eli vastausten perusteella elämäänsä aivan väärällä tavalla ja olisi pitänyt muuttaa itseään ihan toisenlaiseksi ihmiseksi. Pitäisi kai tehdä joskus tänne kaksi aloitusta jossa kuvataan joku konfliktitilanne kahden eri ihmisen vastakkaisista näkökulmista, ja sitten katsoa kun molemmat aloittajat lytätään aivan täysin :D 

Vierailija
20/23 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minua ärsytti tänään kaupassa kun jonkun lapset kiipeilivät pakkaustasolla eivätkä uskoneet kun pyysin heitä väistämään, jotta pääsisin pakkaamaan"

"MITEN KEHTAAT?! MISSÄÄN MUUALLA EI OLLA NIIN LAPSIVIHAMIELISIÄ KUIN SUOMESSA"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän